Janine1990 schreef:Balou_k schreef:Make up draag ik al bijna nooit, te lui om er vroeg voor op te staan.. Als ik op een paard zit denk ik daar al helemaal niet aan..
Ook niet op wedstrijden???
Ik doe daar altijd een beetje extra voor.
Zonder make up (met name mascara) zie ik er sowieso uit als een spook. Lijkt gewoon raar, lichte ogen met donker haar en in de zomer ook nog een donkerdere huid. Alsof ik ziek ben, of vreselijk moe, of zelfs angstigIk hou van verzorgd, vind het ook altijd positief dat mensen make up gebruiken (zolang het niet te gek is), het laat zien dat ze graag goed voor zichzelf zorgen. In de meeste gevallen dan
![]()
Behalve bij mannen hoor
Waarom zou ze dat wél met wedstrijden moeten doen? Denk jij werkelijk dat de jury ziet hoe je opgemaakt bent? Als jij je zekerder voelt als je je mooi voelt: gewoon doen, maar de jury kan het echt niet boeien.
Ik hou van verzorgd, vind het ook altijd positief dat mensen make up gebruiken (zolang het niet te gek is), het laat zien dat ze graag goed voor zichzelf zorgen. In de meeste gevallen dan

foundation, poeder, mascara en oogpotlood.. soms nog wel oogschaduw (bruintinten) geen kleurtjes
wil niet weten hoe de binnenkant er uit ziet.

Maar het gaat toch nog wel om dressuurwedstrijden toch?:):)
, stel ik voor dat we alles omtrent kleding en verzorging schrappen, gewoon de dagelijkse rijbroek aan met een trui of een shirt, veel praktischer met wassen ook. Paard vlechten, ben je gek, het gaat om de rijderij! Gewoon je dekje eronder wat je de hele week al gebruikt, scheelt je ook schrobwerk op die ellendige plekken van het zadel en het huidvet van het paard en dat beetje haar en zweet wat erop zit, och. Haar in een staart is net zo veilig, dus geen geklooi meer met knotjes en haarnetjes. En door een beetje zand kijken kan een goede jury ook wel, dus gewoon een borstel erover waar het zadel ligt is genoeg toch?