listiglistje schreef:Of een BB klasse in het leven roepen net zoals bij springen....en daarbij de dispensatieruiters of ruiters die meerdere malen hoger als M gereden uitsluiten
goh hoe help je de knhs om zeep
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik ben het met je eens. Regels zijn regels waar je met hogere uitzondering vanaf mag wijken is mijn mening.caro29 schreef:Misschien denken organisaties wel dat er geen animo voor is omdat er niemand naar vraagt.
caro29 schreef:Misschien denken organisaties wel dat er geen animo voor is omdat er niemand naar vraagt.
en als zo uitzoekt kan best leuk opleveren.
haike schreef:caro29 schreef:Misschien denken organisaties wel dat er geen animo voor is omdat er niemand naar vraagt.
Denk niet dat het logisch zou zijn als b-ruiters lager gaan starten omdat er zo nodig ruiters zijn die dispensatie aanvragen voor een klasse waar ze niet thuis horen? Tenzij dan inderdaad ook minder kosten hebben? Maar als zo lees lidmaatschap ook nodig, dus dan ook leuk keertje prijs te rijden.
Rijk word je niet van de basissport, maar zoals dit weekend hier in de buurt wel wedstrijd in buurt waar als b-ruiter wel bijna 400 euro kan winnen, dat dan niet slecht natuurlijk voor 2 proefjesen als zo uitzoekt kan best leuk opleveren.
De reactie dat als alle kosten hebt gemaakt dan ook recht hebt op officiële deelname ok, maar dan wel in de klasse waar je hoort.
Benieuwd wat jij als reactie krijgt yvonne!

) maar daar hoef je je als wedtstrijdorganisatie dus niet aan te houden....kan dus ook een gewone B proef zijn.caro29 schreef:Het kan wel uitgeschreven worden. Dit staat in het dressuurreglement. Ik denk dat wanneer je de organisatie mailt het wel kan. Ik heb het tijdens jureren nu 1 of 2x meegemaakt dat er BB werd gestart. Sowieso toen het net bekend was dat het kon
Artikel 145 – Wedstrijdvormen onder de klasse B (Impuls)
Het is voor wedstrijdorganisaties toegestaan om rubrieken uit te schrijven onder het reguliere B-niveau. De wedstrijdorganisatie bepaalt het niveau van de proeven en geeft in het vraagprogramma aan waar de deelnemers de te verrijden proeven kunnen verkrijgen. De wedstrijdorganisatie kan ook op het vraagprogramma een doelgroep definiëren. Deze wedstrijdvormen zijn bedoeld als voorbereiding op de wedstrijdsport;
caro29 schreef:De organisaties die ik ken Laren gewoon de reguliere B proef rijden. Is ook fijner voor de jury. Ik denk dat ik voor januari nog wel een keer BB start. Zal vanaf januari wel weer gezeur krijgen dat ik B rij. Ik heb veel paarden in de M2 gereden en maar 1 in de Z2. Ik krijg heel vaak de vraag of ik wel B mag starten
listiglistje schreef:Deze impulsproef is wel heel simpel (al zou mij het opstijgen deel niet lukken) maar daar hoef je je als wedtstrijdorganisatie dus niet aan te houden....kan dus ook een gewone B proef zijn.
caro29 schreef:Het kan wel uitgeschreven worden. Dit staat in het dressuurreglement. Ik denk dat wanneer je de organisatie mailt het wel kan. Ik heb het tijdens jureren nu 1 of 2x meegemaakt dat er BB werd gestart. Sowieso toen het net bekend was dat het kon
Artikel 145 – Wedstrijdvormen onder de klasse B (Impuls)
Het is voor wedstrijdorganisaties toegestaan om rubrieken uit te schrijven onder het reguliere B-niveau. De wedstrijdorganisatie bepaalt het niveau van de proeven en geeft in het vraagprogramma aan waar de deelnemers de te verrijden proeven kunnen verkrijgen. De wedstrijdorganisatie kan ook op het vraagprogramma een doelgroep definiëren. Deze wedstrijdvormen zijn bedoeld als voorbereiding op de wedstrijdsport;
Ik stijg ook niet meer zonder krukje op hoor, en dan heb ik nog pony's! Maar nee als het echt moet... dan lukt met dat wel
Maar indd.... wat een simpele proef