Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Percy schreef:Gini: het klopt wel dat je gewoon 60 cm. kan starten op wedstrijd maar voor je op wedstrijd mag moet je eerst je B-brevet hebben en dan moet je 5 of 6 hindernissen springen die op 90cm. staan. Op zich vind ik dat allemaal prima geregeld hier.
Gini schreef:Percy schreef:Gini: het klopt wel dat je gewoon 60 cm. kan starten op wedstrijd maar voor je op wedstrijd mag moet je eerst je B-brevet hebben en dan moet je 5 of 6 hindernissen springen die op 90cm. staan. Op zich vind ik dat allemaal prima geregeld hier.
Klopt inderdaad. 90 cm wordt ook als eerste officiële klasse gezien. 60 en 80 worden wel vaker overgeslagen.
Ik kan het alleen maar met je eens zijn dat ik het hier goed geregeld vind, zou niet weten wat ik zou veranderen.
mohica schreef:Dus discriminatie...
mohica schreef:Dus discriminatie...
Gini schreef:100 meter sprinten vind ik toch wel ver, dat kan ik niet, zo lang zo hard. Ik zou liever hebben dat ze de streep op 30 m zetten, dan kan ik nog winnen.
En het hoeft toch ook niet meteen perfect te gaan? Je moet het vaker doen, ervaring opdoen etc! Net zoals in elke tak van de paardensport. Casca schreef:En voor de mensen die gauw m of z willen springen en niet veel inschrijfgeld kwijt willen zijn: als je zo goed bent, win je toch alles? Dan is het toch juist rendabel om in een lagere klasse te springen?!
)