Gekleurde wedstrijdjasjes?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:28

Ik, en ik denk meerderen hier, heb getemd. TS blijft onnodig brutaal doen. Benieuwd hoe lang het duurt voor een mod een kijkje komt nemen of dat er een slotje komt.

bibiDannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:28

__Astrid schreef:
Maar dat sluit niet uit dat je toch eerst even googlet of zoekfunctie gebruikt, nee?
Althans, dat doe ik toch eerst en is toch veel makkelijker?
Ik ben al een half uur bezig met zoeken waar m'n topic moet en op te plaatsen, gaan gewoon zoeken toch stukken sneller. ;)

Ik wilde Bokt.nl ook gewoon even uitproberen, dit is mijn eerste topic.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:28

kleinvosje schreef:
vonneke schreef:
Kleinvosje, mooi, wij weten samen niks!

:o? %)

:(:)

bibiDannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:28

friendly schreef:
Ik, en ik denk meerderen hier, heb getemd. TS blijft onnodig brutaal doen. Benieuwd hoe lang het duurt voor een mod een kijkje komt nemen of dat er een slotje komt.

Ik hoop snel, dan ben ik hier vanaf ; )

Anoniem

Re: Gekleurde wedstrijdjasjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:30

Snap ook niet hoe je de regelementen niet kan vinden door te zoeken, maar wel weet waar je je topic moet plaatsen. Misschien ben ik wel een rare, maar als ik foto's heb dat ik alleen maar wat met m'n pony rondstap twijfel ik al in welk fotoforum ik ze moet zetten, dus regelementen googlen lijkt me niet zo heel lastig geloof ik :Y)

__Astrid

bibiDannie schreef:
__Astrid schreef:
Maar dat sluit niet uit dat je toch eerst even googlet of zoekfunctie gebruikt, nee?
Althans, dat doe ik toch eerst en is toch veel makkelijker?
Ik ben al een half uur bezig met zoeken waar m'n topic moet en op te plaatsen, gaan gewoon zoeken toch stukken sneller. ;)

Ik wilde Bokt.nl ook gewoon even uitproberen, dit is mijn eerste topic.

Laat het dan een les zijn: bokt bestaat al relatief lang en er is dus vanalles te vinden.
Eerst zoeken is dus de boodschap!
Als je de zoekfunctie van bokt moeilijk vindt probeer dan via Google, kom je ook nog wel eens op bokt terecht. ;)
Zo worden niet steeds dezelfde topics geopend, en is er plaats voor topics die wél nieuwe vrag bevatten. ;)
Laatst bijgewerkt door __Astrid op 24-06-13 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

jiperdepip

friendly schreef:
Voor iemand die net komt kijken op bokt heb je wel een veelste grote mond. Nu ben ik het met wat je bedoelt tot op zekere hoogte eens hoor. Mensen mogen wel iets meer kijken naar het berichtenaantal van gebruikers. Daaraan hadden ze dat kunnen zien en begripvoller kunnen reageren op deze "domme vraag". Dom is ie niet, maar dit had je wel zelf kunnen opzoeken in de reglementen. Daar kan je alles vnden wat wel en niet mag. Zou ik sowieso doorlezen voor je voor nare verrassingen komt te staan.

Maar kind, hou die brutale mond bij je en behandel iedereen met respect en negeer gewoon de berichten die jij nutteloos vind. Overigens mag IEDEREEN vragen stellen in ELK topic als het met DAT topic te maken heeft.

;)

bibiDannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:31

chelle_dora schreef:
Snap ook niet hoe je de regelementen niet kan vinden door te zoeken, maar wel weet waar je je topic moet plaatsen. Misschien ben ik wel een rare, maar als ik foto's heb dat ik alleen maar wat met m'n pony rondstap twijfel ik al in welk fotoforum ik ze moet zetten, dus regelementen googlen lijkt me niet zo heel lastig geloof ik :Y)

je verdoet je tijd

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:31

Je kan zoals ik eerder al zei, ook gewoon de berichten negeren die niet wenselijk zijn in jouw ogen. Je bent veel te brutaal, hoop dat je dat snel afleert. Ze willen je hier alleen maar er op wijzen dat je dit heel makkelijk zelf kon opzoeken. Is geen reden iedereen als stront te behandelen.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:31

Ze is nog maar 14...
Dat iemand anders een soortgelijke vraag stelt in jou topic is toch alleen maar handig?
Anders hebben we straks 10 topic's onder elkaar met allemaal dezelfde soorten vragen.

Neemt niet weg dat je manier van reageren echt te absurd voor woorden is. :')

En, wel de bokt-regelementen kunnen lezen maar niet de zoekfunctie/google kunnen gebruiken? :o?
Laatst bijgewerkt door OdiEtAmo op 24-06-13 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:32

jiperdepip schreef:
friendly schreef:
Voor iemand die net komt kijken op bokt heb je wel een veelste grote mond. Nu ben ik het met wat je bedoelt tot op zekere hoogte eens hoor. Mensen mogen wel iets meer kijken naar het berichtenaantal van gebruikers. Daaraan hadden ze dat kunnen zien en begripvoller kunnen reageren op deze "domme vraag". Dom is ie niet, maar dit had je wel zelf kunnen opzoeken in de reglementen. Daar kan je alles vnden wat wel en niet mag. Zou ik sowieso doorlezen voor je voor nare verrassingen komt te staan.

Maar kind, hou die brutale mond bij je en behandel iedereen met respect en negeer gewoon de berichten die jij nutteloos vind. Overigens mag IEDEREEN vragen stellen in ELK topic als het met DAT topic te maken heeft.

;)

_/-\o_

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:32

*need popcorn and cola*

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:33

Seriously :')

bibiDannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:34

Sky_As schreef:
*need popcorn and cola*

gemeld voor nutteloos

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:35

bibiDannie schreef:
Sky_As schreef:
*need popcorn and cola*

gemeld voor nutteloos

:roll:

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:35

is dit een verlate 1 april grap van bokt ofzo? en ja bedankt voor het melden :+ :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:36

rink schreef:
is dit een verlate 1 april grap van bokt ofzo? en ja bedankt voor het melden :+ :Y)

/3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:36

bibiDannie schreef:
chelle_dora schreef:

je verdoet je tijd

Je beledigd me. Ik ga je melden.

bibiDannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:37

ik zal het wel voor je uitleggen: ik help je door te zeggen dat je je tijd verdoet ; ) Graag gedaan

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:37

Ts nu is het wel klaar niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:38

* pakt ook popcorn en cola*

vragen stellen in andermans topic is juist erg handig. Zo hoeven er (zoals al eerder gemeld) niet 20 topics aangemaakt te worden over het zelfde onderwerp. Als je nu alleen je vraag had gesteld en daar netjes op geantwoord had, dan was er niks aan de hand en werd er hier nu geen reltopic gemaakt.

Editt: oja, volgens mij is het al bijna zomervakantie. Verveling?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-06-13 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieuwkje_90

:') wat een topic! TS, serieus, beetje vriendelijk mag wel hoor.. Bijna iedereen hier wil je gewoon helpen.

Anoniem

bibiDannie schreef:
ik zal het wel voor je uitleggen: ik help je door te zeggen dat je je tijd verdoet ; ) Graag gedaan

maar als mensen je helpen door te zeggen dat je het in het regelement prima had kunnen vinden heb je een grote muil en meld je ze.

juist ja. heel logisch.

bibiDannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:38

_lauraaa_ schreef:
* pakt ook popcorn en cola*

vragen stellen in andermans topic is juist erg handig. Zo hoeven er (zoals al eerder gemeld) niet 20 topics aangemaakt te worden over het zelfde onderwerp. Als je nu alleen je vraag had gesteld en daar netjes op geantwoord had, dan was er niks aan de hand en werd er hier nu geen reltopic gemaakt.

dat is al 2x gezegd, een 3e keer hoeft echt niet

Sky_As

bibiDannie schreef:
Sky_As schreef:
*need popcorn and cola*

gemeld voor nutteloos

Ja, dat werd ook wel tijd dat je jezelf meld voor nutteloos gedrag :Y)