Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Astrid schreef:Maar dat sluit niet uit dat je toch eerst even googlet of zoekfunctie gebruikt, nee?
Althans, dat doe ik toch eerst en is toch veel makkelijker?
Ik ben al een half uur bezig met zoeken waar m'n topic moet en op te plaatsen, gaan gewoon zoeken toch stukken sneller.
bibiDannie schreef:__Astrid schreef:Maar dat sluit niet uit dat je toch eerst even googlet of zoekfunctie gebruikt, nee?
Althans, dat doe ik toch eerst en is toch veel makkelijker?
Ik ben al een half uur bezig met zoeken waar m'n topic moet en op te plaatsen, gaan gewoon zoeken toch stukken sneller.
Ik wilde Bokt.nl ook gewoon even uitproberen, dit is mijn eerste topic.
friendly schreef:Voor iemand die net komt kijken op bokt heb je wel een veelste grote mond. Nu ben ik het met wat je bedoelt tot op zekere hoogte eens hoor. Mensen mogen wel iets meer kijken naar het berichtenaantal van gebruikers. Daaraan hadden ze dat kunnen zien en begripvoller kunnen reageren op deze "domme vraag". Dom is ie niet, maar dit had je wel zelf kunnen opzoeken in de reglementen. Daar kan je alles vnden wat wel en niet mag. Zou ik sowieso doorlezen voor je voor nare verrassingen komt te staan.
Maar kind, hou die brutale mond bij je en behandel iedereen met respect en negeer gewoon de berichten die jij nutteloos vind. Overigens mag IEDEREEN vragen stellen in ELK topic als het met DAT topic te maken heeft.
chelle_dora schreef:Snap ook niet hoe je de regelementen niet kan vinden door te zoeken, maar wel weet waar je je topic moet plaatsen. Misschien ben ik wel een rare, maar als ik foto's heb dat ik alleen maar wat met m'n pony rondstap twijfel ik al in welk fotoforum ik ze moet zetten, dus regelementen googlen lijkt me niet zo heel lastig geloof ik
jiperdepip schreef:friendly schreef:Voor iemand die net komt kijken op bokt heb je wel een veelste grote mond. Nu ben ik het met wat je bedoelt tot op zekere hoogte eens hoor. Mensen mogen wel iets meer kijken naar het berichtenaantal van gebruikers. Daaraan hadden ze dat kunnen zien en begripvoller kunnen reageren op deze "domme vraag". Dom is ie niet, maar dit had je wel zelf kunnen opzoeken in de reglementen. Daar kan je alles vnden wat wel en niet mag. Zou ik sowieso doorlezen voor je voor nare verrassingen komt te staan.
Maar kind, hou die brutale mond bij je en behandel iedereen met respect en negeer gewoon de berichten die jij nutteloos vind. Overigens mag IEDEREEN vragen stellen in ELK topic als het met DAT topic te maken heeft.
bibiDannie schreef:chelle_dora schreef:Snap ook niet hoe je de regelementen niet kan vinden door te zoeken, maar wel weet waar je je topic moet plaatsen. Misschien ben ik wel een rare, maar als ik foto's heb dat ik alleen maar wat met m'n pony rondstap twijfel ik al in welk fotoforum ik ze moet zetten, dus regelementen googlen lijkt me niet zo heel lastig geloof ik
je verdoet je tijd
_lauraaa_ schreef:* pakt ook popcorn en cola*
vragen stellen in andermans topic is juist erg handig. Zo hoeven er (zoals al eerder gemeld) niet 20 topics aangemaakt te worden over het zelfde onderwerp. Als je nu alleen je vraag had gesteld en daar netjes op geantwoord had, dan was er niks aan de hand en werd er hier nu geen reltopic gemaakt.