Poll deelnemers: Nog maar 1 proef per jury/wedstrijd starten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zouden jullie doen als er nog maar 1 proef per jury/wedstrijd gereden kan worden?

Niets, ik blijf gewoon op wedstrijd gaan zoals altijd
42 (10%)
Niets, dit is bij ons in de regio al zo.
8 (2%)
Meer wedstrijden gaan rijden.
9 (2%)
Alleen nog gaan starten op locaties waar wel 2 rijbanen beschikbaar zijn.
231 (59%)
Helemaal stoppen met wedstrijd rijden, omdat de kosten per proef te hoog worden
55 (14%)
Helemaal stoppen met wedstrijd rijden, omdat dit me echt te veel tijd gaat kosten.
44 (11%)

Totaal aantal stemmen: 389

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:31

Dus iemand van het bestuur?
Dan wel afgevaardigde?

Zit trouwens nu aan de telefoon met een bestuurslid die gaat.
Dus die gaat dan mijn mening wel doorgeven.

Scum

Re: Poll deelnemers: Nog maar 1 proef per jury/wedstrijd starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:59

Ok, voorzitter van onze vereniging (die hier ook op tegen is) zou er dus wel heen kunnen gaan. Ik heb alleen geen flauw idee wanneer die van onze regio dan is. Of misschien is die zelfs al geweest. Op de site van onze regio staat alleen oude informatie.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:28

Ik heb van een vereniging ook een mail gehad dat we as maandag in Alblasserdam erbij mogen en kunnen zijn... Maar wat voor type vergadering dat precies is weet ik eerlijk gezegd niet.
Morgen is er voor kring 5 een vergadering in Dordrecht, maar zowel morgen als maandag moet ik 's avonds werken helaas...

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 23:30

maandag is de regiovergadering, maar is naar mijn weten alleen toegankelijk voor vertegenwoordigers van de regio

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:33

ik heb nog geen startkaart, maar ik weet wel dat als ze dit doorvoeren dat ik alleen zal starten als er inderdaad twee verschillende juryleden zijn.
Daarbij zie ik het probleem niet dat 1 jury 2 proeven beoordeeld. Bij mij is het zo (gebleken uit onderlinge wedstrijden tot nu toe) dat de tweede proef vaak beter gaat omdat mijn paard de rijbaan dan al een keer gezien heeft en meer ontspannen is (geld zowel bij 1 als 2 juryleden)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:33

"Wij" werden in de mail opgeroepen vooral onze stem te laten horen.. Misschien dat ik de mail verkeerd begrijp en dat het morgen in Dordrecht toegankelijk is..?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 07:54

Maar stel nou, dat jullie (ik zit helaas niet in de regio ZH) massaal naar die vergadering toegaan, zouden ze jullie dan echt weigeren? Het is iig een teken dat ze niet zomaar over de ruggen van de leden heen kunnen besluiten. Dus ik zou zeggen: gaan!

Ik ga gelijk eens kijken wanneer er bij ons vergadering is.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:22

KylaLover schreef:
ik heb nog geen startkaart, maar ik weet wel dat als ze dit doorvoeren dat ik alleen zal starten als er inderdaad twee verschillende juryleden zijn.
Daarbij zie ik het probleem niet dat 1 jury 2 proeven beoordeeld. Bij mij is het zo (gebleken uit onderlinge wedstrijden tot nu toe) dat de tweede proef vaak beter gaat omdat mijn paard de rijbaan dan al een keer gezien heeft en meer ontspannen is (geld zowel bij 1 als 2 juryleden)

Dus jij vertrouwd er ook niet op dat juryleden ook je 2e proef objectief kunnen bekijken?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 00:09

Waar lees je dat nibbit?

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 00:12

bij mij gaat de 2de proef eigenlijk ook altijd beter...(ook al hebben we altijd een andere jury) maar dat komt omdat paard de 1ste proef meer aandacht voor andere dingen heeft;-)

Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:40

Ik heb vandaag gehoord dat het definitief is dat er nog maar 1 proef gestart kan worden. Kunnen we niet 1 brief maken en die online plaatsen en dat iedereen deze protestbrief tekent en mailt naar de KNHS? En ik ben ook voor een aktie-facebook pagina uit protest! Dit kan de KNHS toch niet maken?

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:40

De ledenraad besluit pas begin 2013... Dus zwart op wit is het nog niet definitief. Gezien het feit dat er weinig regio's (lees alleen ZH) tegen zijn, is het dus wel zo goed als zeker.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:48

Van wie heb je dat gehoord Tamar?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:52

Blijkbaar komt dit voorstel vanuit het wedstrijdplatform. Dit wedstrijdplatform zou een afvaardiging van de wedstrijdruiters moeten zijn. Helaas zijn ze daarbij vergeten om ook even bij de wedstrijdruiters te informeren wat zijn nou daadwerkelijk van dit voorstel vinden.