Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jury schreef:
ingvdh schreef:jury schreef:
Dat bedoel ik dus, ze doen er zelf alles aan om het aantal starts nog meer omlaag te krijgen met het doordrukken van dit soort dingen.
Ik ga ook helemaal mee met Sjolvir, in de zomer kom ik zo vaak dezelfde juryleden tegen, op een gegeven moment kennen ze je echt nog wel van de voorgaande keren.
DromenLies schreef:Weer een dubieus plan van de KNHS. Ik betaal me al helemaal scheel aan de wedstrijden. Vraag me ook af of de KNHS gezien het nieuwe regeerakkoord ook niet inziet dat voor de mensen die met enorme kostenstijging worden geconfronteerd (zorgverzekering), de hobby (die toch al belachelijk duur is maar ja je moet er wat voor over hebben) op een lager pitje gaan zetten. En op de KNJS-site zie je allemaal plaatjes van het nieuwe centrum voor de KWPN-keuringen die gebouwd worden. In Ermelo zelf is de hele accommodatie ook poepchique. Dat wordt allemaal bekostigd door mensen die geld betalen aan de KNHS. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het financieel jaarrapport er niet op nageslagen heb maar ik vind het vrij frappant hoe er met het geld wordt omgegaan en ik heb het idee dat deze maatregel gewoon een smoes is om volgend jaar weer een of andere verbouwing oid te bekostigen.
FriesWytske schreef:Annekeee schreef:Goede regel.
En waarom vind jij het een goede regel.
Ik vind het gewoon weer een regel om de amateur ruiter/amazone te kleineren. Die doet er zoals ik het steeds maar zie met alles wat ze daar besluiten.
Annekeee schreef:Ok dat is indd weer een ander geval, en daar kan ik vrij weinig over zeggen. Hier in Noord-Brabant is het wel mogelijk om op een locatie te starten met twee juryleden op twee proeven.
Niet iedere locatie uiterraard, maar er zijn wel verschillende die dat mogelijk maken.
Snap heel goed dat jullie het vervelend vinden hoor! Daar niet van
simpie schreef:DromenLies schreef:Weer een dubieus plan van de KNHS. Ik betaal me al helemaal scheel aan de wedstrijden. Vraag me ook af of de KNHS gezien het nieuwe regeerakkoord ook niet inziet dat voor de mensen die met enorme kostenstijging worden geconfronteerd (zorgverzekering), de hobby (die toch al belachelijk duur is maar ja je moet er wat voor over hebben) op een lager pitje gaan zetten. En op de KNJS-site zie je allemaal plaatjes van het nieuwe centrum voor de KWPN-keuringen die gebouwd worden. In Ermelo zelf is de hele accommodatie ook poepchique. Dat wordt allemaal bekostigd door mensen die geld betalen aan de KNHS. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het financieel jaarrapport er niet op nageslagen heb maar ik vind het vrij frappant hoe er met het geld wordt omgegaan en ik heb het idee dat deze maatregel gewoon een smoes is om volgend jaar weer een of andere verbouwing oid te bekostigen.
Even als aanvulling de KNHS wordt financieel niks wijzer van deze maatregel, de enigste die er wijzer van zouden kunnen worden zijn de juryleden, ipv 1 jury heb je nu 2 jury's nodig op 2 proeven, dus de juryleden zullen meer gevraagd worden om te jureren.
Annekeee schreef:Nee, dat is ook onmogelijk
Maar ik bedoel als je in de eerste proef rond de 190 zit, dat je dat in de tweede proef weer hebt.
En als er een andere jury zit op de tweede proef, die heeft weer een andere visie. Ik zeg niet dat het slecht is (of hoe je het ook wil noemen) als je weer rond 190 punten krijgt. Maar dan heb je twee keer bewezen bij twee verschillende jury's dat jij het verdient heb. Hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel?