. Dat weekend is het ook in Asten-heusden. Vind Eersel alleen zo ontzettend gezellig.
Ben ook benieuwd hoe mijn toppertje het gaat doen! Boeken zoveel vooruitgang, maar op ander terrein is het toch nog wel lastig.
Ow dat zou gaaf zijn Selente!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
dus erg afhankelijk van het weer. danamuts schreef:hoe zit het met het losrijden? Is dat ontzettend druk (in de B) of valt dat wel mee?
Ik heb een jonkie, nog niet op vreemd terrein geweest, en trekt naar andere paarden in de bak. Zolang ze niet aan alle kanten voorbij crossen is het wel best, maar als ze zich ingesloten voelt (buitenbocht in de bak bijv.) dan is ze weg, of helemaal van de wap.
En Wendy ook. Met zijn alleen in de B
wendyke schreef:ow dat hopen wij ook![]()
. leonie87 schreef:Daarom heb ik toen besloten alleen te gaan bij goed weer zodat ik in de buitenbak kon losrijden. De binnenbak deed hij uiteindelijk wel braaf, maar dat was echt geen doen om echt los te rijden.
Buiten was het super en helemaal niet druk (is ook best lastig in zo een grote bak)
Leuk leuk Ashley. Kunnen we tegen elkaar gaan rijdenEn Wendy ook. Met zijn alleen in de B

Ashley5760 schreef:Buitenbak staan paar lichtmasten op. Niet allemaal aan dus ene kant licht andere kant aardig donker.
Ik denk dat die verlichting + ledverlichting in de rand heel raar efffect hebben op je lens maar zou het niet zeker weten
Denk dat je met lichtgevoelige lens mooiere(scherpere) foto's binnen maakt (egaal verlicht)
. Selente schreef:Ashley5760 schreef:Buitenbak staan paar lichtmasten op. Niet allemaal aan dus ene kant licht andere kant aardig donker.
Ik denk dat die verlichting + ledverlichting in de rand heel raar efffect hebben op je lens maar zou het niet zeker weten
Denk dat je met lichtgevoelige lens mooiere(scherpere) foto's binnen maakt (egaal verlicht)
Natuurlijk zal het met een lichtgevoeligere lens beter zijn.![]()
Maar proberen kan altijd natuurlijk! Maar aan je post te lezen zijn de wedstrijden voornamelijk in de avond? (niet het hele topic doorgelezen... alleen wat data voorbij zien vliegen!)
Ach, dan zullen we zien of we een lens ter beschikking hebben, of zelfs mijn nieuwe body... Dan moet het lukken, maar ik ben momenteel nogal een arme student. Al ben ik druk aan het sparen.
leonie87 schreef:Ik weet geen bal van fotografie, maar zowel binnen als buiten is er kunstlicht. Buiten wel meer dan binnen. Die blauwe lampjes buiten geven vast een gaaf effect!
Kring Eindhoven officieel, maar ik rijd ook wel eens in Kring Helmond, Weert of Eersel.
Idd, 21 december.