Onderlinge competitie Asten (heijligers). Wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 13:14

Ik heb de 19de in Eersel ingeschreven. Afwachten wat het weer doet natuurlijk. Staat nu voor 2 proeven maar dat moet ik even bezien. Als ie na 1 omvalt is het ook goed ;).
Dat weekend is het ook in Asten-heusden. Vind Eersel alleen zo ontzettend gezellig.

Ben ook benieuwd hoe mijn toppertje het gaat doen! Boeken zoveel vooruitgang, maar op ander terrein is het toch nog wel lastig.

Ow dat zou gaaf zijn Selente!

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:15

Selente schreef:
Oh hopelijk heb ik tegen die tijd een nieuwe lens! Dan kan ik beter binnen fotograferen. Dit is namelijk erg dichtbij voor mij! :)

ow dat hopen wij ook :o :D

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:15

Wendy heb je voor aankomend jaar aangevraagd? Kan dat nu al dan (op mijnknhs neem ik aan)?
Eerst kon dat namelijk echt pas 1jan....

Leonie ben wel benieuwd hoe die van jou het doet maar helaas ben ik er niet :(

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:17

Ashley5760 schreef:
Wendy heb je voor aankomend jaar aangevraagd? Kan dat nu al dan (op mijnknhs neem ik aan)?
Eerst kon dat namelijk echt pas 1jan....

Leonie ben wel benieuwd hoe die van jou het doet maar helaas ben ik er niet :(

ik heb hem nu al aangevraagd en kan pas vanaf 1 januari starten

leonie87

Re: Onderlinge competitie Asten (heijligers). Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 13:21

Idd mijne is gewoon aangevraagd per 1 jan ook. Werd verder niet heel moeilijk over gedaan. Dus per 1 jan ligt hij op de plank :D.
Maar ja als het vriest of sneeuwt kan ik niet trainen :( dus erg afhankelijk van het weer.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:26

hoe zit het met het losrijden? Is dat ontzettend druk (in de B) of valt dat wel mee?
Ik heb een jonkie, nog niet op vreemd terrein geweest, en trekt naar andere paarden in de bak. Zolang ze niet aan alle kanten voorbij crossen is het wel best, maar als ze zich ingesloten voelt (buitenbocht in de bak bijv.) dan is ze weg, of helemaal van de wap.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:31

danamuts schreef:
hoe zit het met het losrijden? Is dat ontzettend druk (in de B) of valt dat wel mee?
Ik heb een jonkie, nog niet op vreemd terrein geweest, en trekt naar andere paarden in de bak. Zolang ze niet aan alle kanten voorbij crossen is het wel best, maar als ze zich ingesloten voelt (buitenbocht in de bak bijv.) dan is ze weg, of helemaal van de wap.

het is er best wel druk met losrijden dat is dan ook het enige nadeel wat ik eraan vind ik heb ook een jonge en gaat voor de 1e keer mee nooit ergens geweest maar goed om te leren ik ga voor de ervaring en niet om de punten of zo, misschien laat het weer het toe en kun je buiten losrijden
Laatst bijgewerkt door wendyke op 21-11-12 13:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:31

Oka ga ik hem vh weekend ook aanvragen :).

Denamuts; je kan ook in (enorme) buitenbaan losrijdenm
Binnen is erg druk

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 13:32

Daarom heb ik toen besloten alleen te gaan bij goed weer zodat ik in de buitenbak kon losrijden. De binnenbak deed hij uiteindelijk wel braaf, maar dat was echt geen doen om echt los te rijden.
Buiten was het super en helemaal niet druk (is ook best lastig in zo een grote bak)

Leuk leuk Ashley. Kunnen we tegen elkaar gaan rijden :D En Wendy ook. Met zijn alleen in de B :D

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:33

wendyke schreef:
ow dat hopen wij ook :o :D

Haha en anders zorg ik wel dat ik een lens van iemand leen... Of Sinterklaas moet dit jaar erg lief zijn... <:)
Tegen die tijd moet ik wel even weten welke combinatie jullie hier op bokt zijn hoor (alle deelnemers hier natuurlijk) want dan weet ik precies welke ik eerst moet na bewerken en toe moet sturen :j .

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:34

Ashley5760 schreef:
Oka ga ik hem vh weekend ook aanvragen :).

Denamuts; je kan ook in (enorme) buitenbaan losrijdenm
Binnen is erg druk

Losrijden in de buitenbak?! Dan hoop ik ook op goed weer, want dan kan ik zelfs losgaan als ik nog geen goede lens heb voor binnen. *\o/*

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:37

leonie87 schreef:
Daarom heb ik toen besloten alleen te gaan bij goed weer zodat ik in de buitenbak kon losrijden. De binnenbak deed hij uiteindelijk wel braaf, maar dat was echt geen doen om echt los te rijden.
Buiten was het super en helemaal niet druk (is ook best lastig in zo een grote bak)

Leuk leuk Ashley. Kunnen we tegen elkaar gaan rijden :D En Wendy ook. Met zijn alleen in de B :D

welke kring rijd je?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:38

Buitenbak staan paar lichtmasten op. Niet allemaal aan dus ene kant licht andere kant aardig donker.
Ik denk dat die verlichting + ledverlichting in de rand heel raar efffect hebben op je lens maar zou het niet zeker weten ;)
Denk dat je met lichtgevoelige lens mooiere(scherpere) foto's binnen maakt (egaal verlicht)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:38

Leonie wanneer is vsn?

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:39

is 21 december

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 13:40

Ik weet geen bal van fotografie, maar zowel binnen als buiten is er kunstlicht. Buiten wel meer dan binnen. Die blauwe lampjes buiten geven vast een gaaf effect! :D

Kring Eindhoven officieel, maar ik rijd ook wel eens in Kring Helmond, Weert of Eersel.

Idd, 21 december.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:41

ow oke komen we elkaar vast en zeker tegen leuk leuk

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:41

Ashley5760 schreef:
Buitenbak staan paar lichtmasten op. Niet allemaal aan dus ene kant licht andere kant aardig donker.
Ik denk dat die verlichting + ledverlichting in de rand heel raar efffect hebben op je lens maar zou het niet zeker weten ;)
Denk dat je met lichtgevoelige lens mooiere(scherpere) foto's binnen maakt (egaal verlicht)

Natuurlijk zal het met een lichtgevoeligere lens beter zijn. :j
Maar proberen kan altijd natuurlijk! Maar aan je post te lezen zijn de wedstrijden voornamelijk in de avond? (niet het hele topic doorgelezen... alleen wat data voorbij zien vliegen!)
Ach, dan zullen we zien of we een lens ter beschikking hebben, of zelfs mijn nieuwe body... Dan moet het lukken, maar ik ben momenteel nogal een arme student. Al ben ik druk aan het sparen :') .

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:42

Selente schreef:
Ashley5760 schreef:

Natuurlijk zal het met een lichtgevoeligere lens beter zijn. :j
Maar proberen kan altijd natuurlijk! Maar aan je post te lezen zijn de wedstrijden voornamelijk in de avond? (niet het hele topic doorgelezen... alleen wat data voorbij zien vliegen!)
Ach, dan zullen we zien of we een lens ter beschikking hebben, of zelfs mijn nieuwe body... Dan moet het lukken, maar ik ben momenteel nogal een arme student. Al ben ik druk aan het sparen :') .

is alleen in de avond wat is op een vrijdag en begint rond half 7

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:42

leonie87 schreef:
Ik weet geen bal van fotografie, maar zowel binnen als buiten is er kunstlicht. Buiten wel meer dan binnen. Die blauwe lampjes buiten geven vast een gaaf effect! :D

Kring Eindhoven officieel, maar ik rijd ook wel eens in Kring Helmond, Weert of Eersel.

Idd, 21 december.

Ach kunstlicht moet geen probleem zijn... zolang ik mijn camera maar goed instel :D
En we zullen het zien he! Als het niets is, dan weten we dat ook weer, en proberen we het een andere keer weer opnieuw.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:44

wendyke schreef:
is alleen in de avond wat is op een vrijdag en begint rond half 7

Dan ga ik even zorgen dat ik mijn nieuwe body of nieuwe lens heb. :o
Een geluk is dat ik op vrijdag in de winter niet hoef te trainen dus gewoon kan komen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 13:45

VSN is overigens wel overdag, wat me eraan doet denken dat ik nog vrij moet vragen...

Vorige keer moest ik rond 21 uur als 21ste start. Duurde tot 22 of zo?

Leuk selente. Mooie fotos zijn altijd welkom!
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 21-11-12 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:46

leonie87 schreef:
VSN is overigens wel overdag, wat me eraan doet denken dat ik nog vrij moet vragen...

vriendin van mij rijd ook mee en ga mee om te kijken heb ook al lekker vrij die dag :D gezellig zie ik je ook

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 13:47

Bij de spring of dressuur paarden?

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:47

bij dressuur