Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
terpentijn schreef:Op zo'n prive-terrein kun je je paard wel goed aan allerlei loslopende honden laten wennen... maar op een wedstrijdterrein is dat toch een ander verhaaltje.
Wat een paard op bekend terrein okee vindt, hoeft totaal niet zo te zijn op een onbekend terrein/locatie.

maar als ze zou janken en weet ik wat allemaal , zouden we haar ook thuis laten. Ik vind het ook irritant als mensen hun keffertjes zo lang laten lopen , en als jij met je paard/pony aankomt dat je moet uitkijken dat je paard die hondjes niet plet. Ariebren schreef:Ik vraag mij ook elke keer weer af:
Waarom moet nu iederen rekening houden met een hond die te pas en te onpas meegenomen wordt.
Ik neem mijn paard toch ook niet mee als ik ergens naar toe ga, honden wedstrijden, verjaardags visite, enz ??
Ik ga bijv niet met Broome dwars over het losrijterrein lopen.
Want als het zo moet kan ik ook wel gaan klagen over al die jengelende kinderen en irritante kinderwagens, waarom moeten die mee?

maar daarnaast vraag ik me dan ook af of het mens ook de organisatie gaat vragen om bloembakken en reclameborden weg te halen als peerdlief een keer kijkerig doet
Ik stond echt te gniffelen langs de kant
heleen88 schreef:blijkbaar ben ik dus echt niet de enige,
maar ik vraag me ook echt af WAAROM moet een hond mee naar wedstrijden?
ik zelf zou het alleen maar lastg vinden, moet er steeds om denken en kan daarom niet gaan en staan waar ik wil zo'n dag,