rij je bij de pony's of paarden? ik heb zelf ook een e-pony

Regenpier schreef:Zondag heb ik weer wedstrijddit word mijn 2e. Ik ga naar Diessen. Nog meer mensen toevallig?
Ik rijd met een e- pony!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maikeltje schreef:Heb afgelopen weekend mijn debuut gehad. En heb gelijk een wp kunnen pakken dus ik ben heel tevreden.![]()
Ik rij als het goed is ook in Diessen maar dan een week later, paarden.
Heb me gisteren pas ingeschreven maar het was me niet duidelijk of het nu om 1 of 2 proeven gaat. Heb nog geen antwoord gehad op mijn mail.
maikeltje schreef:Heb afgelopen weekend mijn debuut gehad. En heb gelijk een wp kunnen pakken dus ik ben heel tevreden.![]()
Ik rij als het goed is ook in Diessen maar dan een week later, paarden.
Heb me gisteren pas ingeschreven maar het was me niet duidelijk of het nu om 1 of 2 proeven gaat. Heb nog geen antwoord gehad op mijn mail.
Grace schreef:Ik meld mij hier ook!
Wij zijn ons op dit moment ook flink aan het klaar stomen voor de B klasse,
en ook nog geen officiele wedstrijd ervaring.
Ik ben van plan van het zomer eerst mee te doen aan de impuls wedstrijden die hier in de buurt zijn en dan toch echt voor het echte werk te gaan
Ga je straks in Bolsward en Sneek meedoen met impuls? 
is niet anders..
? ik heb gisteren voor het eerst op gras tussen de bordjes geoefend, pakte ze erg goed op! ben benieuwd. nicky_rilana schreef:Ilse_123 schreef:Ik meld me hier ook,
wij hebben volgende week ons debuut in Helvoirt.
En ik ben nu echt zenuwachtig, dit voor ons beide onze eerste officiële wedstrijd...
Soms gaat het zo goed dat ik denk: goh, eitje,
Maar de laatste weken is hij echt in een 'nee ik vind alles om mij heen veeeeeeeeeel interessanter', dus hij loopt de hele tijd overal naar te kijken en hinnikt bij elk paard dat hij langs ziet of hoort komen![]()
In principe kan hij prima lopen, al vind hij linksom buigen erg moeilijk, maar hij is erg snel afgeleid en ik geef te gemakkelijk op. (hij heeft geen zin, dit word het niet vandaag, laat maar)
Ik ben tevreden als ik gewoon een proef kan rijden IN de ring![]()
Wat doen jullie de dag voor de wedstrijd? nog even hard trainen? of juist alleen wat basis dingetjes? of helemaal niks?
gezellig ik start ook in helvoirt, welke groep rij je de 1e op de 2e?
de mijne is nog best jong, dus die heeft vaak de dag voor mijn wedstrijd vrij. ik was hem dan helemaal en vlechten doe ik de volgende dag, ik was dan zijn voeten nog een keer.
5 mei BB debuut. Als dat heel goed gaat gaan we 19 mei voor het echie maar ik denk dat dat nog wat later wordt.