Zie dat je je in de kantine moet inschrijven? Dan wacht ik even de reactie af die ik van Ambt Delden krijg of die door gaan.. anders is even informeren of ik daar mee kan doen in Hengelo die week ervoor.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als 'reserve' heb ik dan evt. nog Hengelo (27/10, 1 proef) of Hardenberg (24/11, 1 proef).
_Marinke_ schreef:Ik ben ook opzoek naar nog een paar leuke (oefen) dressuur wedstrijden, startkaart vrij. Wil volgend jaar beginnen met gewoon officieel starten maar zo kan ik hem toch een paar keer mee nemen om een beetje dingen te laten zien en echt te 'oefenen' dus. Gewoon puur voor de ervaring. Alleen vind het nog wel knap lastig om die wedstrijden te vinden. Als in het vraagprogramma BB staat kun je hier dus ook gewoon oefen dressuur rijden???? Ik kende wel het BB springen namelijk maar BB dressuur is dus gewoon die impuls rubriek?
TessaS schreef:_Marinke_ schreef:Ik ben ook opzoek naar nog een paar leuke (oefen) dressuur wedstrijden, startkaart vrij. Wil volgend jaar beginnen met gewoon officieel starten maar zo kan ik hem toch een paar keer mee nemen om een beetje dingen te laten zien en echt te 'oefenen' dus. Gewoon puur voor de ervaring. Alleen vind het nog wel knap lastig om die wedstrijden te vinden. Als in het vraagprogramma BB staat kun je hier dus ook gewoon oefen dressuur rijden???? Ik kende wel het BB springen namelijk maar BB dressuur is dus gewoon die impuls rubriek?
Hier helemaal hetzelfde verhaal!
Ik kan op startlijsten ook geen startkaart vrije wedstrijden vinden.
Zijn er nog zulke wedstrijden in de buurt van Schoonebeek? (Drenthe)
En hoe moet je zoeken?
TessaS schreef:kippiekipp schreef:Gewoon voor iedereen
Ah super!
Zou je dit willen doorgeven aan mij wanneer deze is?
En staat hij dan ook op startlijsten?
Inrijden en proef op zand