TNX Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar het heeft wel verband met het aantal starts denk ik.
Loetie84 schreef:paardengekst schreef:Ik vind het op zich wel leuk, vooral dat je ook van vroegere pony`s / paarden de stand kunt zien
Moet je wel ponies gehad hebben
Loetie84 schreef:Ik zag gister dat ik, terwijl ik niet voor promotie reed in Maarsbergen (was een onderlinge wedstrijd, binnen een officiele wedstrijd), dat dat wel in mijn knhs staat. Heb met dat paard alleen geen startkaart meer, dus zal wel een rekening of boze brief krijgen ben ik bang.... Wat een gedoe zeg!
Heb net dus maar even een verduidelijkend stukje proza geschreven in de hoop de maatregel te ontlopen... Heb namelijk niks fout gedaan. schoentje schreef:En dat is dus net heel vervelend voor mensen met veel startkaarten!
Ik heb in de afgelopen 20 jaar meer dan 500 startkaarten gehad, al deze startkaarten staan er dus op niet alfabetische (of andere logische) volgorde op. Alle springpaarden staan er dubbel op omdat ze in 2 klasses uit mogen komen en dan staan de 2 velden van hetzelfde paard ook nog eens niet bij elkaar. Kortom, als ik een stand wil zoeken, moet ik tussen meer dan 1000 velden het paard zoeken, heb ik hem dan gevonden blijkt het niet de stand van de klasse te zijn wat ik wil weten, dus kan ik weer verder zoeken.
Voor mij is het dus echt een rotsysteem!
Bovendien, wat heb ik aan de standen van mijn pony's die ik 20 jaar geleden reed, die waarschijnlijk niet meer in leven zijn?