een sportpaard hoort niet in de weide???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hoort een sport paard op de weide?

1,ja een sportpaard hoort net zoals ieder paarde 24/7 in de weide.
260 (61%)
2een sportpaard mag een paar uurtjes buiten.
157 (37%)
3 klopt een sportpaard hoort niet op een weide thuis.
3 (0%)

Totaal aantal stemmen: 420

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 05:54

xApple schreef:
Twiggy2008 schreef:
Dat heeft dan ook meer te maken met de mensen die iets van deze paarden verwachten, dan met die paarden zelf. Want die vinden het nu zalig op het land, hoor, geloof me! :j

Ja natuurlijk vinden de paarden zelf het geweldig. Dat ben ik wel met je eens hoor. Alleen kan dat
niet door hun eigen omstandigheden.

Ik had het trouwens over de sportpaarden bij ons. En die zijn echt niet anders dan de andere paarden, waar we het hier over hebben. Helaas staan ze bij ons ook maar een dagdeel buiten. Kan echt veel langer, als ik ze zo zie staan elke dag. Het is wat hun eigenaren willen en die zijn helaas zo geprogrammeerd dat die beestjes 'niet te veel gras mogen'. Niemand zegt iets over het buiten staan an sich. Nee, het gaat om het gras :+ . Toch wel apart. Het zijn absoluut geen paarden die te snel dik worden namelijk. Ik vind het zo'n gezever!

Ben blij dat die van mezelf heerlijk kan genieten 24/7 buiten, hele jaar door. Die zou echt voor geen goud willen ruilen met een gemiddeld sportpaard in NL. :n