Wedstrijdruiters opgelet: statuten geregeld?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Wedstrijdruiters opgelet: statuten geregeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:11

ok... ga ik even contact opnemen met de hrjv en knhs :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 20:38

Voor verenigingen die organiseren via de VVCO geldt het volgende:

KNHSmail schreef:
Naar aanleiding van uw vraag is het antwoord als volgt.

Als vereniging of stichting aangesloten bij de VVCO en als zodanig indirect lid van de KNHS is de verplichting de “verenigings”statuten aan te passen aan de KNHS statuten met ingang van 1 mei a.s., niet van toepassing.

Het betreft hier uitsluitend een verplichting aan verenigingen die leden onder zich hebben en via die weg ook de leden dienen aan te melden bij de KNHS.

Voor via de VVCO aangesloten wedstrijdorganisatoren is het noodzakelijk dat zij zich als rechtspersoon hebben aangemeld bij de KNHS en als zodanig bekend zijn bij de KNHS.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 20:46

Even een berichtje zodat het in mn eigen berichten komt.
Dan kan ik me er eens goed in verdiepen deze week de vereniging waar ik zaterdag wedstrijd heb staat erop dus ik neem aan dat mn punten dan wel mee tellen?

Sunshine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:27

Lr Ceres Staat op de lijst onder de L. Had al even contact opgenomen met het wedstrijdsecretariaat...
De logica van de KNHS was even zoek denk ik:)

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:39

even een vraagje

als je bij een vereniging start die dit niet in orde heeft (waar je niet lid van bent) krijg je dan ook geen punten dus?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 23:01

ik heb het bij onze vereniging even nagevraagd en dat zit helemaal goed... ze hebben uitstel gehad, maar alles is zo goed als geregeld. het ligt nu even aan het afronden en dan is alles al klaar.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 08:44

lang niet alle verenigingen staan op de lijst! Je kan het beste even bellen als je het zeker wilt weten ivm wedstrijden en zo.

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:10

iemand enig idee wat te doen als je eigen vereniging niet op de lijst staat?
Heb niet zo'n zin om bij 2 rijverenigingen een startkaart aan te moeten vragen, het geld groeit me niet op de rug....

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:53

Even de KNHS bellen of je vereniging uitstel heeft gekregen of het inmiddels heeft geregeld.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:56

Onze vereniging staat er ook nog niet bij, maar die zijn er wel mee bezig. A.s. dinsdag weer een vergadering erover.

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:07

De vereniging waar ik lid van ben zegt het volgende: We staan nu op een interne lijst en daarom worden de winstpunten gewoon geregistreed na 1 mei. Ook hoefden de leden zich geen zorgen te maken. Zij staan dus ook niet op de lijst dat het geregeld is.

Nu heb ik al op twee verschillende stallen M1 gestart (22 april en 8 mei), omdat ik L2+11 was. Nu is er alleen iets heel vreemds. In maart had ik voor het laatst L2 gestart, en bij mijn KNHS staat L2+10. Terwijl dit eigenlijk 11 winstpunten moeten zijn. Ook heb ik in de M1 nu 2 winstpunten en die staan er ook niet bij. Het is heel vreemd, ik mis nu dus 1 winstpunt bij het L2 en 2 winstpunten in het M1.

Wat moet ik nu doen?
In mijn laatste L2 wedstrijd had ik 2 winstpunten gereden, dus ik neem aan dat een andere vereniging, waar ik niet mijn laatste wedstrijd vereden heb, het niet goed geregeld heeft. Maar hoe weet ik welke?

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:19

AmonRe schreef:
Even de KNHS bellen of je vereniging uitstel heeft gekregen of het inmiddels heeft geregeld.

oké, bedankt ;)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:46

Is dit een recente lijst? Hier staat mijn vereniging er namelijk niet op, maar op een lijst van de knhs wel.