Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
criollolover schreef:caro29 schreef:Ik heb hem sinds een jaartje of zo weer. Ik start al 20 jaar wedstrijden en nog nooit is mijn startkaart geweigerd omdat ik geen P&S wilde. Ik betaalde er toen ook niet voor.
dus jij hebt nu een startkaart en geen p & s?? welke vereniging bij jij? stap ik direct over....
stormpy schreef:We hebben contact gehad met consuwijzer en het mag inderdaad niet wat de KNHS doet.
Men mag mensen niet verplichten een apart abonnement te nemen op een blad, de KNHS krijgt hierover een brief en er volgen eventueel sancties vanuit de overheid.
. En dan te bedenken dat de KNHS er eigenlijk is ter behartiging van de belangen van hun leden....
Zeker in het huidige internettijdperk. Ik lees em dan ook niet, hij gaat zelfs meestal nog in het plastic rechtstreeks van de brievenbus naar de prullenbak.
Fleurtje100 schreef:Zou ik dan ook van al die jaren dat ik ervoor betaald heb, omdat de KNHS mij onrechtmatig verplichte dat blad af te nemen, geld terug kunnen eisen?
stormpy schreef:We hebben contact gehad met consuwijzer en het mag inderdaad niet wat de KNHS doet.
Men mag mensen niet verplichten een apart abonnement te nemen op een blad, de KNHS krijgt hierover een brief en er volgen eventueel sancties vanuit de overheid.
Janientje schreef:stormpy schreef:We hebben contact gehad met consuwijzer en het mag inderdaad niet wat de KNHS doet.
Dat zou helemaal mooi zijn! Zal je zien, gooien ze dat bedrag gewoon bovenop de kosten van je startkaart onder het mom van prijswijzigingen
De kosten van het maken worden echt wel gedekt door al die adverteerders, ding staat bol van de reclame.