Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bigone schreef:Vroeger wist iedereen dat een rood lint uitkijken betekende, nu is het helaas zo dat er meer mensen met paarden zijn en ze snappen het vaak echt niet.
Stond een keer een jong dier, met reuze rode strik in zijn staart, op te zadelen, loopt er toch zo'n muts vlak achterlangs, mijn paard dreigde maar sloeg gelukkig niet. Zij helemaal over de rooie dat ik niet met zo'n gevaarlijk beest daar moest staan, toen ik haar netjes op het gigastrik in z'n staart wees en ook vertelde wat dat betekende vond ze het nog steeds belachelijk dat mijn paard kon schoppen.
Schade aan 3e moet jij voor betalen. Ongeacht of je er een rood lintje in gehangen hebt of niet. Dat jouw wedstrijd secretariaat wat anders zegt is jammer, want dan denken ze dus boven de wet te staan.
bigone schreef:Als ik door een rood lint open beenbreuken bij mederuiters kan voorkomen dan doe ik dat, iedereen die hier zegt dat je niet met een paard wat schopt op een les of wedstrijd mag gaan en het paard eerst af moet leren om te schoppen is dus in mijn ogen zo'n mens met paard i.p.v paardenmens, die hebben dus in mijn ogen ook niets op wedstrijd of les te zoeken want owee als een paard iets doet de perfecte robot onder hun kont in gevaar brengt, natuurlijk ben ik aansprakelijk als iets wat van mij is een anders letsel of schade toebrengt maar daarom kun je het risico wel zo klein mogelijk maken en daar is dat rode lint voor.
Leorah schreef:Het voornaamste wat mij zorgen baart, is dat ze waarschijnlijk wat angstig is en de wedstrijdbak niet binnen durft te gaan, en er daardoor wat dappere ringmeesters of andere omstanders achter haar gaan staan te wapperen ofzo.
Whisperke schreef:Tja dan zijn hier de meningen over verschilt overigens heb ik dit niet van mijn wedstrijd secretariaat maar ergens heel anders van..
Ik heb het nagevraagt aan de hogere hand...
Maar knap dat je weet waar ik het van hebt. Gelieve je mond daar over te houden als je het niet weet ipv maar gissen en het altijd beter te weten..
Whisperke schreef:Tja dan zijn hier de meningen over verschilt overigens heb ik dit niet van mijn wedstrijd secretariaat maar ergens heel anders van..
Ik heb het nagevraagt aan de hogere hand...
Maar knap dat je weet waar ik het van hebt. Gelieve je mond daar over te houden als je het niet weet ipv maar gissen en het altijd beter te weten..
Whisperke schreef:Urielle dat bedoelde ik indd ook met schuld..