Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Want de eigenaar heeft blijkbaar geen behoefte aan wedstrijden. superwoman schreef:nadjajump schreef:ik denk dat elk paard wel een recreatiepaard is eigelijk! 't ligt eraan wat je ermee wil doen.
maar het ultieme recreatiepaard kan vanalles wat, maar hoeft van mij echt niet tot L niveau wedstrijden te lopen!
mijn oude pony was ook echt een recreatiepony (goed aan de hulpen, goed om buiten te rijden en spelletjes mee te doen en kon toch ook wel wat springen), kan ermee lezen en schrijven maar echt geen wedstrijden lopen!
Waarom niet?

Zipporah schreef:Iedereen denkt er inderdaad anders over.
Maar nog een vraag: Als je hem of haar dan zou verkopen ( Dat paard dat Z loopt maar waar JIJ geen wedstrijden mee rijd. ), zou je hem of haar dan als recreatiepaard aanbieden of toch als sportpaard?
beantsje schreef:Dus: is een recreatiepaard een (rij-)paard dat te slecht is voor de sport? Of zou een recreatiepaard altijd goed genoeg moeten zijn om in de basis (laten we zeggen minimaal L-niveau) succesvol te kunnen uitkomen?
( zag ik vandaag weer op wedstrijd)alison_belle schreef:imo is een sportpaard een eenzaam dier. Vele mogen de wei niet op anders krijgen ze een krasje.
Ze worden met stang gereden en sporen en op de wei is uit den boze.
Veel en zwaar serieus oefenen, en zeker niets geks doen onder de man.
Sportpaard word nog wel eens (niet door iedereen gelukkig) gezien als ding.
Doet hij het goed dan issie braaf en anders issie geen knuffel waard.
)
) Qimm schreef:Moeni11 schreef:Vaak zijn recreanten niet superhandig,
uh wat?
Maar wilt niet zeggen dat ik niets van dat paard kan leren, of zij van mij:pQimm schreef:Moeni11 schreef:Vaak zijn recreanten niet superhandig,
uh wat?