Ayasha schreef:Fitzroy schreef:Jouw probleem dat je een schoppend paard hebt (en 9 van de 10 keer is dat niet eens zo, maar willen ze meer ruimte), je blijft te allen tijde verantwoordelijk voor het gedrag van je paard.
. Maar als jij besluit dat rode lintje te negeren dan is het ook jouw probleem als je te kort passeert en mijn dame uit haalt. Die dingen zijn niet voor niets.Dat jij dat interpreteert als "denken dat je alles mag" is niet mijn probleem en dat ze schopt is eigenlijk ook helemaal niet mijn probleem.
En hier ga je dus de mist in. Jij blijft ten allen tijde verantwoordelijk voor het gedrag van je paard en dus aansprakelijk. Als jouw paard uithaalt, is dat dus wel degelijk jouw probleem want ik zal jou voor alle kosten op laten draaien die ik als gevolg van die trap zou hebben en met succes.

Mijn paard is ook niet dol op andere paarden maar no way dat ik aan die stomme rode lintjes mee doe. Ik heb maar te zorgen dat hij niet uithaalt.

Sowieso, als je zo associaal bent om zo kort op een ander paard te gaan rijden vind ik het ronduit hypocriet om te gaan janken en te zeggen dat de ander moet betalen als er wat gebeurt.

.
en dat is dus niet 1x gebeurd