Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Sas_

Re: Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 15:12

Ik heb ook zo'n lieve vriend :D
Zelf heb ik geen E rijbewijs en hij heeft hem speciaal gehaald om met mij op wedstrijd te gaan :o Hij gaat dus altijd mee, anders kan ik niet. Hij leest ook mn proefjes voor, ben er echt superblij mee. Vind het ook gezellig als ie er is!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 15:16

Jep hij gaat mee, maar wel voor de gezelligheid. Hij wil niet voorlezen maar de rest vind ie leuk! Hij houdt paard vast als ik hem aan het opzadelen ben, geeft de spullen aan, helpt me met opstappen bijvoorbeeld. :) :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 17:30

Toen ik nog reed had ik geen vriend, maar als ik nu weer zou gaan rijden zou mijn vriend denk ik wel meegaan. Ik zou er dan alleen wel zelf op aanpraten dat ie met eigen vervoer komt, zodat ie later kan komen en eerder weer weg kan ivm wachten :P

_enjoykeuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:54

neen mijn vriend gaat niet mee, omdat gij spijtig genoeg geen interesse heeft :(

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:57

Hij gaat wel mee, maar steekt geen vinger uit ;)
Paarden zijn leuk, als ze in de stal staan of in mijn handen zijn verder moeten ze bij hem uit de buurt blijven :=

Af en toe wel even een switch voor mij, mijn ex was paardenman

DaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 22:06

nee.. :P

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:41

ik ben dan een jongen :P maar ik zou het wel leuk vinden als me vriendin mee ging [moet ik er eerst 1 vinden :P:P] maar nu heb ik me ouders en dat bevalt ook goed hoor :D

Gwen666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:11

Die van mij gaat wel eens mee, maar niet van harte. Meestal spreken we af dat hij er op de juiste tijd is om te kijken, als hij al wil komen dus, maar het komt regelmatig voor dat hij dan alsnog te laat is.
Ach, hij heeft gewoon helemaal niks met paarden, kan hij ook niks aan doen. Hij heeft het wel geprobeerd, dat vind ik al heel wat. Toch zie ik om me heen wel hoeveel leuker en makkelijker het vaak is als je partner je hobby met je deelt!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 11:26

Mijn vriend is er bij 9 van de 10 wedstrijden bij.. Meestal komt hij dan met eigen vervoer die kant op, zodat hij niet de hele dag hoeft te blijven.
Zijn hobby is foto's maken, dus vooral in de zomer heeft hij dan ook een leuke dag :D

Laarvv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:49

Ik heb geen vriend, maar een vriendin van mij heeft wel een vriend en die gaat best vaak mee.
jongen waar ik mee bezig was is wel x mee geweest

Marjanka11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:44

Hij heeft op mijn verjaardag m'n E-rijbewijs cadeau gedaan, dat zegt genoeg............ :+

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:46

Die van mij ging nooit mee totdat ik begon met ringsteken en mennen met de trekpaarden. Dat vindt hij echt geweldig om te zien.
Ik hoor het hem nog zeggen: "Dat zijn tenminste paarden" :D

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:48

Ik ga vaker met mijn vriend mee dan hij met mij haha :P

In de zomer doe ik voor hem paarden op de vrachtwagen vlechten, zadelen en proppen indraaien, zodat hij lekker door kan rijden en zelf dat niet hoeft te doen. Beetje bouwen op het voorterrein, verveel me geen moment! Nu in de winter is het altijd wel aardig koud zo met groomen, maar vind het nog steeds leuk!

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:58

Mijn lieverd gaat ook mee! Ik rij zelf met de trailer, maar hij helpt me met alles. Voorlezen durft ie niet, maar hij is ontzettend lief voor het paard en hij helpt altijd erg goed met opzadelen enzo!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:00

Mijn vriend heeft sinds we samen zijn nog geen enkel concours gemist. De nacht voor het concours slapen we meestal bij mij thuis, en dan staat hij 's ochtends vroeg met mij op om de paarden klaar te maken.

Wat een schat he! *D

bento1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:00

dat die het eens waagt niet mee te gaan..haha.
hij is de chauffeur en moet mee..is het in de buurt dan gaat hij wel vaker tussen door naar huis.
maar blijft ook geruime tijd toch wel staan kijken of helpen

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:18

Wel erg trouwens dat ik niet trouw langs de zijlijn staat als hij moet voetballen. Maar hij moet zo vroeg. Ze zeggen wel eens: voor wat hoort wat, maar hij geeft meer dan ik moet ik eerlijk bekennen :o

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 15:22

Hij zal wel moeten, hahah :Y)
hij gaat zekers mee als ik zijn paarden rijd, maar meestal gaat die mee om mijn groom te spelen :+
heel soms is het wel dat hij niet mee gaat maar dan is het even lekker rustig :z
niet zo'n streng iemand naast de lijn, die je op je kop kan geven. :o Haha,
helaas dat ik momenteel niet op wedstrijd gaat, maar ik denk dat vriendlief wel weer mee gaat als ik straks met
mijn 2 nieuwe toppers gaat starten ;)

x_davy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 18:59

`j het gaat altijd trouw mee, maar hij vind het toch wel eng voral als ik moet springen hihih