Mijn KNHS vernieuwt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tizzy1

Re: Mijn KNHS vernieuwt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 00:44

Zie net trouwens ook dit staan:

Mijn KNHS - Sportstanden & Startbescheiden

Hier staan alle paarden waar je een actieve startkaart mee hebt. Je kunt ook tot 13 maanden terug je afgemelde combinaties en/of spannen zien door het vinkje 'toon afgemelde combinaties & spannen' aan te vinken.

Ben je eigenaar van een paard en als dusdanig ook geregistreerd bij de KNHS dan verschijnen deze paarden ook in het overzicht 'Mijn eigen paarden'. Let op: heb je een startkaart met een paard, maar ben je geen eigenaar, dan verschijnt dit paard niet in het overzicht 'Mijn eigen paarden'. Het overzicht 'Mijn eigen paarden' is te vinden via het navigatiemenu links van deze pagina.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:02

steinstein schreef:
Heb vandaag antwoord gekregen op mijn vraag waarom mijn huidige paard niet onder het kopje van mijn paarden staat. Alleen paarden met een KNHS paspoort staan daar vermeldt. MIjn paard heeft een KWPN paspoort. Helder dus.

Dat is raar, want 2 paarden die kwpn paspoort hadden, zelf eentje daarvan nooit gestart staan wel onder mijn paarden.

Ik vind het overigens bijzonder vervelend dat deze nog op mijn naam staan, want beide zijn overleden.
Ok die ik dan gestart heb kan ik nog begrijpen, maar geef dan ook de mogelijkheid om te vermelden dat je geen eigenaar meer bent of dat ie overleden is.

Daarnaast vind ik het ook een gemiste kans dat je niet kan zien wat je gereden heb per wedstrijd, als de stand dan nl. niet zou kloppen dan kun je gelijk zien waar het mis gegaan is.

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:28

Bij mij doet ie het weer! :D

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 13:17

Op zich vind ik het een hele verbetering, dat er hier en daar wat kinderziektes zijn van het nieuwe systeem, ach dat kan gebeuren. Vorige systeem was ook verre van ideaal :=.

Bij mijn paarden staat een paard dat een NDR-paspoort had. Dat dier heb ik jaren geleden af laten maken, haar paspoort ligt nog ergens hier. Hoe het dier in vredesnaam in het systeem is gekomen met mijn naam erbij, Joost mag het weten :?. Ik heb zelf namelijk nog nooit een startkaart voor haar aangevraagd (ze was Z1+wp toen ik haar kocht)…..

Mijn man heeft in het verleden blijkbaar zonder dat ie het wist al eerder L2 gereden. Volgens de KNHS is zijn hoogste sportstand L2+11, dat is knap want hij heeft nooit eerder wedstrijden gereden en met onze huidige merrie is de actuele stand op MijnKNHS L2+6. Toch bijzonder :+.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:00

Aan kunnen melden duurde even.. Na tig foutmeldingen en een half uur proberen is het gelukt! En alle info klopt! Moet niet gekker worden ;)

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:52

Als ik een herinneringmail toegestuurd wil krijgen krijg ik nog steeds de melding dat er geen gebruikersnaam bij m'n mailadres hoort.
Aangezien ik door het vele keren proberen in te loggen niet meer weet wat nou precies m'n wachtwoord was.

Dus was het vandaag beu en heb me opnieuw proberen aan te melden. Dacht aangezien hij niet vind dat m'n gebruikersnaam in gebruik is als ik zo'n wachtwoordmail toegestuurd wil krijgen, dan gebruik ik hem bij het opnieuw aanmelden gewoon opnieuw. Nou, dat gaat niet door dus want nu kreeg ik de melding dat de gebruikersnaam wel in gebruik was :?
Dus maar een nieuwe bedacht, pakte die wel. Maar nu kom ik niet verder dan het laatste akkoord dat je moet geven (nadat je je wachtwoord hebt opgegeven) ... krijg deze melding, ook na 10x akkoord klikken :o :P " Operation on ActiveDirectory failed! "

*zucht*
Maar weer een frustiemailtje naar de KNHS ...

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:32

Hier is 't gelukt, maar wel helemaal opnieuw aan moeten melden.
maar goed, het functioneert eindelijk.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 18:28

Ik las ergens dat de mijn knhs voor verenigingen wel goed loopt ofzo nou die van ons nog...

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 00:30

Ik vind het er prima uitzien!

Bij mijn 'eigen paarden' heb ik alleen mijn Portugees staan die een Portugees paspoort heeft.... Mijn (andere) Portugees met Nederlands paspoort staat er niet bij :D

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:35

Ik kan me niet aanmelden.
Heb alles correct in gevuld, en dan druk ik op akkoord en nog een keer.
en dan zegt hij failded nog iets....
Geen idee?
Heb hetzelfde als Lappie_Lap .. :P

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:38

Echt irri :P

Heb inmiddels wel mail terug gekregen over het 'eigen paarden' verhaal, geen echt antwoord gekregen maargoed lama :o
Had liever antwoord over m'n 2 mails over het niet meer kunnen inloggen en het ook niet meer opnieuw kunnen aanmelden!
Mss weten ze het zelf ook niet :+

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:33

Even een vraagje aan jullie, wat is de gebruikersnaam? Is dat je persoonsnummer? Volgens mij niet toch, die heb ik net geprobeerd. Echt heel stom, kom er nu dus niet op de vorige computer sloeg deze op. Weet wel het wachtwoord nog. Sjemig wat stom, volgens mij heb ik vaker ingelogt op school enzo en wist ik het toen wel nog. Wou een mailtje sturen van wachtwoord vergeten, kennen ze mijn emailadres niet. Echt heel vervelend.

EDIT: okay, ik geef toe

ik ben heel dom (:)
je moet alles vernieuwen. Sorry.
Laatst bijgewerkt door Blue9 op 07-12-09 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:34

Nee je mag zelf een gebruikersnaam kiezen :j

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:36

@Nibbit

Bedankt voor je reactie maar ben er al achter, heb weer eens bewezen hoe blond ik ben .

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:12

Bij mij werkt opzich alles prima.

Behalve dat ik echt iedere keer weer opnieuw moet inloggen, ook wanneer ik na het invullen op 'onthouden' klik. En aangezien ze je verplichten een moeilijk wachtwoord te nemen met ten minste 1 hoofdletter en een cijfer erin vind ik dat best irritant :+

Verder klopt alles wel. Staat kennelijk een pony op mijn naam, een dier wat ik echt héél erg veel jaren geleden heb gereden, wist ik niet eens :? Kan nu wel zien dat hij het tot Z1 paarden heeft geschopt :D

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:40

Ik blijf aan het mailen O:).
Nu weet ik wat er mis ging wil ik me dus weer opnieuw helemaal gaan aanmelden.

Zegt ie dat mijn persoonsnummer reeds al in gebruik is daar. Nou druk ik dan maar op wachtwoord vergeten maar hij kent geen 1 van mijn mails dus dat word weer mailen. O:)

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:08

Ik heb vanmiddag maar gebeld. Had inmiddels 2 accounts, terwijl die die 2e niet eens helemaal af wilde maken .. vaag. Enfin, eentje laten verwijderen. Ze hebben een simpel wachtwoord ingesteld voor m'n andere account ... en daarna moest ik na inloggen m'n ww gaan veranderen.
Dat laatste lukt dus niet, want dan krijg ik een foutmelding :+
Daar zou ze dan maar verder mee bezig want dat had ze gister ook meegemaakt ... maar onderwijl zit ik wel met een simpel wachtwoord :=

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:34

De site voor verenigingen is echt superhandig, kan nu startkaarten voor de leden aanvragen met persoonsnummer en chipnummer. Geen gedoe met kopietjes en lange formulieren +:)+

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 01:50

@ liiisette ... en die knop werkt bij mij dus niet :+ Heb nog weer even extra gecontroleerd of ik het goede emailadres in m'n account heb opgegeven .. klopt allemaal als een bus.
Volgens mij heeft het nieuwe systeem wat last van kinderziektes :=

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 10:43

liiisette schreef:
Ik las ergens dat de mijn knhs voor verenigingen wel goed loopt ofzo nou die van ons nog...

Nee hoor, daar zijn ook nog steeds problemen mee. Van de 6 startkaartaanvragen die ik deze maand heb gedaan is er maar 1 goed gegaan via MijnKNHS...

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:17

Grr.. hier nog eentje die niet meer kan inloggen omdat inlognaam en e-mailadres onbekend zijn?! Hmhm.. heb me toch echt met dat ene emailadres wat ik heb aangemeld :+

Ik wil coupons bestellen :+

sibond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:04

kan je ergens alle startkaarten zien die je gehad hebt? want bij mij staan alleen die van dit jaar en die van mn jonkie voor volgend jaar erbij?:P

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:18

Kom er weer eens niet in. Wordt er ramgek van. Ook de site van de KNHS zelf is uit de lucht volgens mij....

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:22

Ik kan wel gewoon inloggen... Site is dus niet uit de lucht

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:12

ik lees dat ik niet alleen ben, een kleine troost.

inloggen doet ie niet, optie WW opvragen- dan kent ie mijn mail adres niet, wil ik me opnieuw aanmelden dan heb ik al een acount op mijn persnr :(
om gek van te worden