De pavo cup voorselecties worden altijd gehouden tijdens de centrale keuring van die provincie. En Gelderland (Ermelo) was meestal wel het eerste weekend van augustus.
Op de pagina van Zuid Holland staat nog bar weinig...
Bomba
Geplaatst: 28-01-10 20:42
Regio Drenthe: CK Veeningen 20 juli
christel82
Geplaatst: 29-01-10 13:29
Hey wat leuk dat er een topic gestart is hierover, ik zou ook graag mee willen doen. Ik ben erg benieuwd naar de beoordeling van zijn beweging en exterieur, het is weer eens wat anders als de beoordeling van een proef. Ik zal meedoen met Adonis M,
Zijn er hier ruiters die ervaring hebben in de 5 jarigen rubriek? Wat is jullie het meeste opgevallen waar zij op letten? In midden Beemster rijden we op zand toch? En hoe is het inrijd terrein?
Ik kan ook al melden uit IDS dat de oefenavond voor noordholland op 22 juni is (di avond)
Laatst bijgewerkt door christel82 op 29-01-10 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt
christel82
Geplaatst: 29-01-10 13:30
1. Kinuh - Action Z (v. Special D X Havel) - Gelderland (5jr.) 2. xx_Irisje - Beckebauer D (v. Krack C x Coctail) - Utrecht (4jr.) 3. Azzaro - Bing - (v.Rhodium x Diamond Hit) - Noord Holland- (4 jr) 4. Nynkeline - A-Zoo (. Prestige VDL x Jazz) - Friesland (5jr.) 5. Justsaar - Beat-it (v. Corland × prince paradiso) - Drenthe (4 jr.) 6. UltimOo - Boogie Woogie (Stedinger x De Niro) - Groningen (4jr.) 7. Jessiesand - Braveheart (Johnson x Formateur) - Zuid-Holland (4jr.) 8. Renee91 - Astrid von Hemmiken (Olaf x Fortissimo) - Overijssel (5jr.) 9. Hebbesje - Beatdith (United x Jazz) - Noord-Brabant (4jr.) 10. Hoppje - B - Gelderland (4jr.) 11. Ullaatje- Bolivia ( Krack C X Gribaldi )- Midden Beemster N-H (4 jr.) 12. Wanted2003 - Armani code (Sandreo x Gribaldi) Plaats nog onbekend (5 13. Kev - Athilla rt (Trento B x Obelisk) - Zuid-Holland (5jr) 14. Trooper - Atl.Ocean(United x Balzflug)-Noord Holland(5jr) 15. Pitt25 - Bugatti VHM (Sandreo x Uniform - Utrecht (4jr) 16. Christel82 - Adonis M (Royal Dance x Balzflug) - Noord Holland (5 jr)
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 04-09-13 07:35, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam gewijzigd
Ik wou me eigenlijk zoiezo al op geven. Maar ze is nu pas ongeveer een half jaar onder het zadel sinds augustus. en 20 maart probeer ik mee te doen met een onderlinge en dan wil ik ook graag de pavo cup mee rijden.
Special D x T.C.N partout
KarinvdM
Geplaatst: 08-02-10 20:35
davymelis schreef:
(voor de mensen die wel eens vroeger de dressuurbelofte hebben gereden bij de pony's enzo)
Dat was er in mijn ponytijd niet. Geen idee, het zal vast vergelijkbaar zijn. Stap, draf en galop op beide handen, tempowisselingen, halsstrekken en wijken (4) of SBW (5).
Moet wijken persé? is dat niet vanaf het L?? of hebben ze de B niet xd Dan moet ik het wijken er even op gaan zetten want daar snapt ze nog echt helemaal geen fluit van haha