tita schreef:Knollentuin iemand die Z of whatever heeft gestart maar niet meer start maar wel gewoon nog rij en les heeft, diens niveau gaat niet achteruit en kun je wel degelijk nog goed meekomen
FF voor de goede orde ik had nergens kritiek op..wedstrijden interesseer me niet meer (althans op dit moment niet) maar ik durf te wedden geef me een paard en ik breng hem uit in zijn klasse (onder de ZZlicht dan he) en mijn punten zullen niet zo slecht zijn.
ALs je figuren kunt rijden en weet hoe het moet, moet je het kunnen op elk paard die dat ook kan.
Een keertwending draaien op mijn eigen paard is een eitje ik weet hoe het moet ken de hulpen dus dan kan je het ook op een ander paard.
Niveau van de laatste tijd vind ik bar en bar slecht en dan met name de B en de L en de M2 daar durf ik gewoon in te starten en kom dus niet van een koude kermis thuis.
Aangezien mijn paard vanaf 2003 uit de sport is, wil niet zeggen dat ik dat ook ben
hier kan ik mij ook helemaal in vinden
) en mijn punten zullen niet zo slecht zijn.

)
). Nu moet je voor de winnende B-proeven je paard al echt aan elkaar en vaak zelfs al opgericht rijden. Pas nog een L2-proef gereden en paard liep bovenin maar net niet helemaal los in de kaak, reken maar dat ze het gezien hadden! In het M1 moet je paard al echt kunnen gaan zitten, anders doe je gewoon niet meer bovenin mee. Rechtrichten krijgt ook veel meer aandacht, ik krijg het in de B nu al op mijn protocol. Ik hoorde voor het eerst van rechtrichten toen ik echt waar, al M1 reed. Peerd liep zo krom als een banaan door de baan, heb op de ORUN nog geleerd dat ik de buitenschouder meer naar binnen moest plaatsen in de galop, maar waarom daar had ik eigenlijk geen sjoege van.
Vind ik toch echt veelzeggend.