Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:26

Jaydee schreef:
Ojaa nog een. Dat was toen m'n zus op wedstrijd moest.
Ze waren klaar, en dachten op de terugweg wel even met de trailer door de MC Drive te gaan. Vervolgens hele bord afgebroken, trailer kon niet onder de 'hoogte-paal' door.

hebben wij laatst ook gehad, :D kwamen we net van de keuring in hoenderloo. We zijn wel eens eerder met de trailer door de MC Drive geweest, maar blijkbaar hing dit bord iets lager dan die andere. :')

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:26

2e wedstrijd met mn pony (toen was ze 4).. in een 20x60 bak dus afgezet met een rij hekjes op het eind om te verkleinen naar 20x40

over de lange zijde in galop en ipv de hoek doorgaan vond mevrouw het veel leuker om te springen
ben ook maar weer terug gesprongen want ja der was niemand om het hekje voor me open te doen om terug te gaan :')

en ik had mjin fotograaf verteld: wat er ook gebeurd blijf fotos maken, al donder ik er nog zo hard vanaf wil ik er een foto van

gevolg:
http://i220.photobucket.com/albums/dd80 ... strijd.jpg

SteffiiY

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:28

jammer dat die foto niet scherp was, anders had je een super mooie foto :D!

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:29

vind de foto nog steeds geweldig :)) heb der super hard om gelachen en gelukkig kon de jury dat toen ook.. kreeg als commentaar op mn protecol dat ik een erg lichtvoetige pony had

MarielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:32

Twee keer dezelfde proef gereden met twee paarden. Natuurlijk de proef goed uit het hoofd geleerd:P al had ik die ene regel niet moeten vergeten (A) (was een wending vergeten, waardoor ik een rondje extra heb gedraaft:D) ondanks dat was ik wel 2e en 5e:D rest ging wel netjes

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:36

Vroeger op de manege waar ik reed hadden ze wel is carousel en alle paarden/pony's die op stal stonden en niet kreupel ofzo waren liepen dan mee. Ze kwamen alleen een ruiter te kort en hadden mij gevraagd of ik dan die zondag mee wilden doen. Nou geen probleem. Alleen die nacht werd het zomertijd, maar toen was het bij mij nog nooit zo doorgedrongen of ie vooruit ging of achteruit. Ik had dus achteruit gekozen en toen ik op mijn dooie akkertje aan kwam fietsen bleek dat ik nog maar enkele minuten had om me om te kleden en op te zadelen :o

MarielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:37

ow ja, springwedstrijdje onderlinge... Hartstikke leuk! Spring ik een hindernis van de verkeerde kant, ik vond het al een rare opstelling :o

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:57

fenna1995 schreef:
Jaydee schreef:
Ojaa nog een. Dat was toen m'n zus op wedstrijd moest.
Ze waren klaar, en dachten op de terugweg wel even met de trailer door de MC Drive te gaan. Vervolgens hele bord afgebroken, trailer kon niet onder de 'hoogte-paal' door.

hebben wij laatst ook gehad, :D kwamen we net van de keuring in hoenderloo. We zijn wel eens eerder met de trailer door de MC Drive geweest, maar blijkbaar hing dit bord iets lager dan die andere. :')

_O-

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:58

@Lindsey; Je hebt er een leuke foto aan overgehouden haha :P

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:01

_Lindsey schreef:
2e wedstrijd met mn pony (toen was ze 4).. in een 20x60 bak dus afgezet met een rij hekjes op het eind om te verkleinen naar 20x40

over de lange zijde in galop en ipv de hoek doorgaan vond mevrouw het veel leuker om te springen
ben ook maar weer terug gesprongen want ja der was niemand om het hekje voor me open te doen om terug te gaan :')

en ik had mjin fotograaf verteld: wat er ook gebeurd blijf fotos maken, al donder ik er nog zo hard vanaf wil ik er een foto van

gevolg:
http://i220.photobucket.com/albums/dd80 ... strijd.jpg

Hahaha! _O- Heb echt dubbel gelegen om die foto. _O-

pyrrhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:42

haha geweldig dit! Nu ik.....

- Op mijn aller eerste dressuurwedstrijd met mijn pony, A-X binnen komen x halthouden, en jahoor meneer gaat uitgebreid staan plassen! Zo heb ik met dezelfde pony ook is stil gestaan in het parcour en dat wel voor hindernis 1! omdat hij moest mesten....

- Met een jong paard in de B, nou ik begin rustig aan de proef. Ging allemaal prima, tot dat ik moest aan springen in galop op de volte, na twee sprongen galop ontploft hij vreselijk, kop tussen de benen en daar gingen we stuiterend de ring uit, door de ring naast ons (gelukkig reed daar op dat moment een zeer ervaren ruiter die gewoon ongestoord door reed haha) rondje door die ring en weer stuiterend terug naar mijn eigen ring waar ik weer rustig verder ging met mijn volte in galop :D jury lag helemaal dubbel van het lachen. Was nog 1e ook met 2 wpten haha, paard was alleen wel beide voorijzers kwijt... die vlogen door de lucht tijdens zijn bokpartij. Volgens omstanders raakte de ijzers gelukkig niemand! :(:)

xPaultjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:34

Haha, Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn geweldige eerste springwedstrijd gehad. Doe normaal gesproken geen wedstrijden en zag mij en 't paardje al helemaal samen over hindernissen vliegen...

Niet dus, zo gauw de eerste hindernis in beeld kwam bedenkt ie zich niet en begint keihard te rennen. Aantal rondjes verder kan ik hem weer voor de hindernis zeten en begint hij van voor af aan. 3e keer wonder boven wonder over de 1e hindernis gesprongen... had ik een weigering bij de 2e...

Daar ging mijn geweldige springwedstrijd :P

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:42

Oooh haha dat is minder.
Heb je er wel plezier aan gehad? :P

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 23:23

Weer geweldige bloopers erbij!!

Blooper vrolijk verder, kunnen wij verder lachen :D

UumsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 00:10

_Bitje_ schreef:
Uums schreef:
Mijn C-pony`tje ging tijdens ons eerste L2-proefje uitgebreid staan plassen op de diagonaal waar we een middendraf moesten tonen O:)

`t Was al een oud baasje en oude mannetjes moet je rustig laten plassen. Ik had een hoofd als een tomaat en de jury lag dubbel van het lachen :o Vooral de kreun ter ontlading na het plassen deed het hem :))

:') wat voor cijfer kreeg je :')

:))

Dat heb ik verdrongen, het zal wel niet zo`n hoog cijfer geweest zijn :+

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 00:19

Ik was op de wedstrijd aan het losrijden, en het was winter en heel smerig weer, dus ze was paar dagen ervoor al niet zoveel buiten geweest en een wedstrijd is altijd spannend. We zijn rustig aan het stappen met de deken op.
Op een gegeven moment stopt mijn paard uit het niets.
Dus ik geef been. Geen reactie, nog eens been, geen reactie.
Dus ik tik haar aan met de zweep, geeft die mij toch een loeder van een bok, dat ik met deken en al van voren er vanaf donderde.
gelukkig viel ik mijn witte broek op de deken. en mam had niet eens wat in de gaten....hihi :+

met springen ben ik een keer ene hindernis vergeten, anders had ik prijs gehad en een keer langs de laatste hindernis doorgereden, anders was ik 1e geweest...*ook erg dom*

En ik ben op buitenconcour, eens beginnen te rijden in een verkeerde ring. moest de ring ernaast hebben..
Ook niet zo slim :+

En dan de keren nog dat ik een volte reed als ik hm niet hoefde ofzoiets hihi :+

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 02:06

Onze allereerste wedstrijd, voor het eerst in de buitenbak.

Erg lachen als ik hem weer terugzie. Totaal niet aan me been, met mijn eerste zadel die ze niet paste en april had hier nog 0,0 respect voor mij. Dan krijg je dus dit soort praktijken.

Tegenwoordig kunnen we tussen de hekjes blijven :D

Bekijk het filmpje vanaf 1.40 min

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 02:25

hahaha... me too!
Oh ja, alweer een aantal jaartjes geleden....
Ik was met mijn paard op concours. Geen assistentie/groom, maar alles bij de hand.

Bezig met het opzadelen van m'n paard.
Het zadel lag in de achterklep...de sleutel van de auto ook.
Gooi ik per ongeluk de klep van de auto dicht... _-:(
Had ik dus geen zadel om op te rijden :oo

Ik kon gelukkig wat uitstel krijgen voor de start. Heb een garage gebeld en zij zijn zo snel mogelijk naar het terrein gekomen om het slot open te maken.
'k Heb alsnog m'n proefjes gereden, maar m'n concentratie was niet meer zo geweldig :P

Pieder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:25

Ik reed vorig jaar met mijn nieuwe paard een springparcours tijdens een wedstrijd zonder startkaart. Paard was helemaal hotel de botel van al het publiek, vlaggen en geluid. Toch sprong ze goed en we werden derde. Moesten we de ereronde, nou het werd een erekletterronde. Er was geen houden meer aan, ze kletterde rond, vlak bij de uitgang wou ik haar op een volte zetten maar mevrouw bedenkt zich geen moment en knalt zo door naar buiten. De mensen de vrolijk stonden te klappen bij de uitgang hebben moeten springen voor hun leven haha, gelukkig ging alles goed en kunnen we nu wel normaal rondkomen!

fleurxdonut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:41

Ben eens rechts gegaan in plaats van links met een onderlinge wedstrijd...
Moest toen snel omkeren!! :o

nate

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:49

Tja nu ik dit lees bedenk dat ik ook een mega blooper heb begaan...

Ik zou een B-parcour springen, en nu hadden ze de keet van het secretariaat zo neergezet dat het raam naar de ring toestond. Dus ik van meening dat dat de jury"caravan" was.
Dus ik sta daarvoor met paard, ik kijk naar binnen... Hey!!! er zit niemand in.
Hangt de jury 10 meter verderop uit het raam :wave: , van de caravan "joehoe, hier moet je wezen"!!!
8)7
Achteraf nog wel 5e geworden... was vast in de war ofzo... :=

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:54

Mijn bloopers zijn al van heel lang geleden, toen ik nog pony reed. Ik sprong met een D-pony en ging losspringen. Mensen zeiden nog zou je dat wel doen, de bak was heel nat en glad, maar ik deed het toch natuurlijk. En toen hadden ze bij het springen nog van die bandages aan, die net van die verbanden waren. Een was er los gegaan en bij het afzetten ging mijn pony er op staan, sloeg over de hindernis over de kop ik viel in de modder en mijn pony bovenop me. Maar we hadden gelukkig allebei niks, behalve dan dat we helemaal onder de modder zaten. En direct daarna moesten we de ring in. Onder het galopperen zag je van alle kanten de modder van ons afvliegen. Maar we waren wel eerste geworden!

Een andere keer had ik de teugels in een hand om te groeten, springt dat beest uit het niets uit stilstand een hindernis die daar stond van de andere kant. Een triplebar nog wel. Niet normaal, maf beest dat het was.

UumsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:13

nate schreef:
Tja nu ik dit lees bedenk dat ik ook een mega blooper heb begaan...

Ik zou een B-parcour springen, en nu hadden ze de keet van het secretariaat zo neergezet dat het raam naar de ring toestond. Dus ik van meening dat dat de jury"caravan" was.
Dus ik sta daarvoor met paard, ik kijk naar binnen... Hey!!! er zit niemand in.
Hangt de jury 10 meter verderop uit het raam :wave: , van de caravan "joehoe, hier moet je wezen"!!!
8)7

Dat heb ik met mijn C-pony`tje ook gehad (gut, wat een blunderige ponytijd had ik :)) ). Eerste parcourtje en ik kon nergens een jury vinden :o Daar heeft m`n zus me nog lang mee geplaagd.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 02:26

Ik had wedstrijd,
en het inrijden ging al superslecht,
ik was vet nerveus toen ik de ring inmoest omdat het inrijden zo slecht ging,
en Joyce had er echt geen zin in ,
dus heel het proefje ging redelijk ok,
en opeens besluit ze om stil te staan,en te gaan poepen,recht voor het tafeltje van de jury,
ik kreeg haar niet weg daar,
na een tijd heb ik het maar opgegeven
ik kwam niet meer bij van het lachen _O-

En ook een keer dat ik vet laat was met rijlaarzen kopen,
dus een dag voor de wedstrijd moest ik er nog ergens vinden,
geen enkele winkel had er nog in mijn maat,
dus ik nam uiteindelijk een paar die 3 maten te groot was,
ik moest die wel nemen,want zonder rijlaarzen mocht ik niet starten :+
Dus ik de dag erna ring in,proefje rijden,
en onder het rijden,voelde ik mijn laarzen echt zooo uitzakken
op het einde waren ze half uit,hingen ze daar wat te flubberen,
zag er echt niet uit _O-

enn,ik was een keer vergeten aan te singelen,
dus ik hing op het einde helemaal scheef,
en dat zag er zo uit :+ : http://i33.tinypic.com/w89ao3.jpg

en mijn eerste proefje toen ik klein was ,was ik bezig met proefje rijden,
en toen zag ik mijn vader aankomen,want hij kwam kijken,
en toen ging ik naar hem zwaaien en hallo roepen,
en iedereen aan de kant stond daar 'NEEEE' te fluisteren,en teken te doen,
maar ik snapte er niks van :+

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 21:47

die van mij was niet echt op een wedstrijd ofzo! maar het was wel een komish gezicht:

ik had niet zoveel tijd dus had ik misty ff opgejaagd. alleen mevrouw was het er niet helemaal mee eens.. komt zo heel hard op me afgalloperen, ik kon nog net opzij stappen. toen ze naast me was gaf ze een hele hoge bok. helemaal met haar benen in de lucht laat ze een hele dikke scheet!

ik heb het ook op film staan. het is echt supper grappig om te zien! :+