Overgang B Naar L1

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Re: Overgang B Naar L1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:05

Laten we dan maar hopen dat het snel verbeterd en dat het geen dystrofie is. Beterschap.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:23

kleinvosje schreef:
dankje. het was heel erg winderig, ik denk dat ze daar van geschrokken is, en zette het op een lopen, flink bokkend. ze ging toen plat door de bocht en zo snel dat ik het niet meer kon uitzitten. boem dus. heb eerst een week tot mijn oksel in het gips gezeten, toen ik terugkwam voor controle was het erg niet goed, ik had acuut carpaal tunnel syndroom. ben met spoed geopereerd en kreeg daarna te horen dat het snel beter moet gaan anders komt er dystrofie bij kijken. dat kan mogelijk niet meer verbeteren met als gevolg een onbruikbare hand. dat wil ik natuurlijk niet, dan kan ik ook nooit meer (goed) paardrijden...

wow da's best heftig zeg!
beterschap maar en hopen dat het geen dystrofie is/wordt.... :(

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:26

ja, inderdaad, heftig. ben vandaag teruggeweest voor controles. moet deze week nog starten met revalideren, dystrofie is nog niet uitgesloten. ben er zeker 4-6 maanden zoet mee...

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:37

wow da's echt heel lang!
maar wat doe je dan met je paard?
laat je daar iemand anders op rijden ofzo?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:39

ja, is erg lang... paard wordt gedeeltelijk gereden door mijn bijrijdster, ze reed al twee keer per week, nu 4-5 keer. wat niet vaker kan is jammer, ik probeer haar dan los te longeren, maar is natuurlijk ook niet ideaal. gelukkig is ze nog jong en zal het niet veel uitmaken!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:51

gelukkig maar...