Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Grainey schreef:Wij hebben een keer een springwedstrijd afgelast, omdat we te weinig deelnemers hadden, dit was dus een week van te voren. Was iedereen heel verontwaardigd, je geeft je toch pas op het laatste moment op. Was er iemand die ook zei dat hij echt van plan was geweest om met een vrachtwagen vol te komen, dat hoef je van te voren toch niet te melden. Is in mijn ogen wat te flexibel, welke organisatie kan dat nog bijbenen. We proberen het dit jaar nog een keer, sluiten ook absoluut een week van te voren en als het dan te weinig deelnemers zijn is het ook de laatste keer.
Wat een optimist zeg! Jammer dat zo de wedstrijden een beetje kapot gaan. pol013 schreef:Jori & ilja en Imke: Hoe komen jullie erbij dat iedereen laat wil starten? Is dat misschien jullie sportmentalitiet?![]()
ik start juist graag vroeg.
Lekker vroeg starten en dan het paard nog lekker de wei in en ik de dag nog voor me. Vind ik veel fijner. Dat er dus mensen zijn die wel graag laat starten vind ik dus alleen maar fijn.
#Ymke# schreef:In geval van Urielle kan ik het me meer voorstellen, maar toch blijft het feit dat je er zelf voor kiest om wedstrijden te gaan rijden.
Urielle schreef:#Ymke# schreef:In geval van Urielle kan ik het me meer voorstellen, maar toch blijft het feit dat je er zelf voor kiest om wedstrijden te gaan rijden.
Heb je ook gelijk in hoor, maar eigenlijk is dat altijd wel zo. Je kiest er ook voor om meerdere paarden op een dag te starten, je kiest er ook voor om met twee ruiters een paard op dezelfde dag te starten, je kiest er ook voor om op dezelfde dag en te springen en te dressuren
Dat is ook zo, daarom gaf ik jouw geval ook apart aan, omdat dat in een iets andere categorie valt. 

het irriteert me alleen een beetje dat er een aantal mensen zijn die meteen conclusies menen te moeten/mogen trekken als mensen aan andere mensen vragen of ze iets kunnen doen. #Ymke# schreef:Ik vind dat je nogal overtrokken reageerd polo13, jij voelt je blijkbaar wel heel erg aangesproken.