(of zelfs alleen maar door de startlijn rijden). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(of zelfs alleen maar door de startlijn rijden). 
Citaat:Plan je strategie met flexibel springen
25 februari 2009
Ermelo (KNHS) - Per 1 april komt er voor ruiters/amazones de mogelijkheid om voor de discipline springen geregistreerd te staan in twee klassen. De hoogst gemeenschappelijke klasse en een klasse lager. In de huidige klasse behoudt de ruiter/amazone de behaalde winstpunten, de klasse lager wordt gestart op 0 winstpunten. Bedenk dus voor jezelf goed of het verstandig is om al voor 1 april 2009 te promoveren of om nog even te wachten.
Hieronder volgt een voorbeeld:
Je huidige stand is L+37. Per 1 april wordt dit B+0 en L+37 (promotie naar de klasse M springen verplicht bij 40 winstpunten). Promoveer je voor 1 april naar de klasse M springen, dan is je stand per 1 april L+0 en M+ bijvoorbeeld 0 of 2 (afhankelijk van je behaalde winstpunten). Zo bepaal je zelf in welke klasse(n) je nog wenst door te rijden.

al is het maar 1 hindernis...haha dat paard schrikt zich kapot
Biertabje schreef:kijk daar is het al... de slimmeriken
Lielle: misschien moet ik toch je voorbeeld maar volgen
jammer dat ik nu nog 2 weken moet wachten voordat ik weer op een paard mag
wat knullig als ik eind maart ZZ moetal is het maar 1 hindernis...haha dat paard schrikt zich kapot

alleen maar omdat de kNHS met zo'n actie komt 

) dan ben je dus L+ bv 2 en B +35... maar als je de 40 punten hebt bereikt, mag je toch gewoon door blijven rijden in de B? aangezien je eeuwig B mag?! dan worden je punten dus gewoon niet meer geteld?
logischerwijs wel, want je mag immers eeuwig B blijven rijden, maar je hebt op zich wel de keuze gemaakt om L te gaan, dat zegt ook wel wat natuurlijk!
.

) en ben je dus alleen nog maar L
en mag je geen B meercaroline78 schreef:@buenavista. Ik heb laatst ook een vraag gesteld via de mail over flexibel springen. krijg ik doodleuk het antwoord dat zij geen vragen individueel beantwoorden maar dat je maar naar zo'n bijeenkomst moet gaan als je wat wilt weten. lekker klantvriendelijk!
mocht je 1e wel een 3e startkaart krijgen ben je iig vanaf 1 april B+0
. 

pol013 schreef:wahahaha dan ben je straks dus geen B maar wel L.
Zou je willen crossen: mag dat niet omdat je niet B+1 bent........