Ben ik nou zo'n aansteller?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LisaMS

Re: Ben ik nou zo'n aansteller?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:55

Ik vind niet dat er minder streng gejureerd wordt bij de pony's. Ik rij zelf met me pony wedstrijden, maar we hebben echt heel vaak gehad, dat we eerste of tweede werrden met 175 enzo.

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:37

Nou.. ik start gewoon ook al is het 11 uur s'avonds Tong uitsteken

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:36

erleyne schreef:
Zodra jij je inschrijft voor een wedstrijd ga je wel een verplichting aan met de organisatie. Zij zorgen er voor dat alles geregeld is zodat jij kan rijden, zij mogen dan verwachten dat je komt.
Als je dan besluit op het laatste moment niet te komen, dat is echt vervelend. Vrijwilligers steken er enorm veel tijd in om alles op orde te krijgen, het zou eens andersom moeten zijn. Organisatie zegt wedstrijd af, omdat ze er geen zin in hebben/het te koud hebben ofzo? Moet je dan de ruiters eens horen!
Bekijk het ook eens van de andere kant. Iemand anders had op jouw plekje kunnen rijden ( en ja dat is wel een punt, over het algemeen heb ik 2x zoveel mensen op de reservelijst als er uberhaupt kunnen starten op ons concours ), en bovendien zijn gaten in het programma voor zowel vrijwilligers, jury's als overige deelnemers erg vervelend.

Helemaal mee eens. Ik heb zelf ook jarenlang meegeholpen met het organiseren van dressuurwedstrijden. Ik word zowiezo niet goed van het slappe gedoe van sommige mensen. Ook als mensen van de vereniging toezeggen te komen schrijven, ringmeesteren of wat dan ook en dan of kort van te voren afbellen of uberhaupt zeggen NOOOIT tijd te hebben om te komen helpen, of gewoon niet komen opdagen. Mentaliteitskwestie vind ik. Als je paard nou ook eens geen zin heeft om jou op zijn rug te hebben, omdat hij net gegeten heeft, last heeft van de vliegen, zijn zadel eigenlijk niet lekker past of de ruiter op zijn rug niet fatsoenlijk kan zitte, dan zeg je toch ook niet: och laat maar jongen, het is maar hobby. IK vind als je met paarden omgaat, moet je ballen hebben. Je gaat een comitement (oid) aan met je paard. Je moet toch nu ook elke dag water brengen omdat alles bevriest. Dan zeg je toch ook niet, vandaag niet, het is met te koud. Als je ervoor kiest om naar een wedstrijd te gaan (inschrijven), dan ga je. Heel simpel. En dat is mijn mening. Als je ergens voor staat, dan hou je je aan je woord. Inschrijven is net zo. Inschrijven is starten.

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:59

amen Knipoog