Citaat:
Met mijn paard Fari wil ik in het zomerseizoen (einde) M1 kunnen starten en M-springen. Ben nu net met spr. en dr. overgegaan naar resp. L2 en L dus dat moet lukken.
Met mijn paard Zappa wil ik beginnen met de eerste wedstrijden in de klasse B, eerst dressuur en later ook springen. Ik hoop dat ie aan het eind van het jaar met beide disciplines fijn en braaf rondloopt. Evt. punten voor het L, maar is geen doel op zich.
Dit waren mijn doelen van vorig jaar.
Ik ben met Fari in het voorjaar al M1 gestart en dat gaat op moment ook erg goed. Het springen heeft een grote dip gekend, maar gaat nu gelukkig weer beter. Met Zappa gaat het ook erg goed, rij gewoon nog lekker B en heb voor dressuur iig de punten voor de L1.
Mijn doelen voor aankomend jaar;
Fari; Eind van het jaar Z1 dressuur of punten om over te gaan. L springen met vertrouwen en heel evt. M springen. Debuut maken in de B-SGW en fijn en foutloos rond kunnen crossen.
Zappa; Dressuur kww (kiek'n wat wordt) L1 of L2, maar heeft absoluut geen prioriteit. Springen, als het zo doorgaat als nu wil ik graag in begin zomerseizoen L starten en evt. eind v/h jaar punten voor de M of overstap naar de M.