Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oakland1990 schreef:En dat voor een net zesjarig paardje, het is wel veel. Vind ik dan.
De grote M lijkt op het ZZ-L schijnt het.
Zonde. Geen wonder dat belgische dressur niks word
asjemenou schreef:Dat is bij ons Z2 niveau, zo ongeveer dan.
pharagirlke schreef:En een heel stuk simpeler geworden vind ik persoonlijk.Zonde. Geen wonder dat belgische dressur niks word
Van E naar A is doenbaar, A naar L is zwaar, en van L naar M nog veel zwaarder, maar in vergelijking met het buitenland staan wij internationaal helemaal nergens. Voor mij mogen er gerust twee niveaus tussen komen. Net zoals S&T, in de L, kom op! Veel mensen hangen het er gewoon in omdat het "mooi" is etc. Ik heb er zelf ook al mee gereden, maar laat hem liever waar hij is. In de M is het verplicht. Oakland1990 schreef:pharagirlke schreef:En een heel stuk simpeler geworden vind ik persoonlijk.Zonde. Geen wonder dat belgische dressur niks word
Eigenlijk trekt het systeem op de *piep*Van E naar A is doenbaar, A naar L is zwaar, en van L naar M nog veel zwaarder, maar in vergelijking met het buitenland staan wij internationaal helemaal nergens. Voor mij mogen er gerust twee niveaus tussen komen. Net zoals S&T, in de L, kom op! Veel mensen hangen het er gewoon in omdat het "mooi" is etc. Ik heb er zelf ook al mee gereden, maar laat hem liever waar hij is. In de M is het verplicht.
Enkel nationaal. Of in de kempische is het iig zo. 
VLP reglementen schreef:Proeven :
Niveau 0 en 1 : trens verplicht
Niveau 2 en 3 : idem of stang en trens.

en in de A een pasje wijken, dat die zijgangen er ook geleidelijk in komen. Equimotion schreef:asjemenou schreef:Dat is bij ons Z2 niveau, zo ongeveer dan.
Met halve pirouetten??

asjemenou schreef:Ik heb alleen de proef doorgelezen die hier gepost is, en daar zitten geen halve pirouettes in.
Zie alleen keertwendingen, en die moeten ze bij ons in de Z2 ook.

Oakland1990 schreef:Nu moet je in de M uit het niets appuyeren, wat is er fout met wijken in de A en L?