Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BenB schreef:Grappig dat iedereen er altijd vanuit gaat dat de lage punten niet kloppen.Jemig! Dat is wel een groot verschil zeg! had de tweede jury wel zijn of haar bril op?

Katja schreef:BenB schreef:Grappig dat iedereen er altijd vanuit gaat dat de lage punten niet kloppen.Jemig! Dat is wel een groot verschil zeg! had de tweede jury wel zijn of haar bril op?

Annekeee schreef:Dat is wel erg veel
hihi
wel jammer... maarjah love_heidy schreef:Ik vind het zo jammer, dat jury´s (en ik bedoel niet de hele goeie jury´s die eerlijk beoordelen!!) eigenlijks zo vaak afgaan op het paard... Als een paard geen stamboom van hier naar Tokio hebben, zijn ze volgens hun `minderwaardig`. Terwijl ik meestal die paarden zonder stamboom of van kruisingen, leuker vind. Oke, nu moet ik ook niet seiken, want Wilco heeft ook een stamboom waar je u tegen kunt zeggen, maar mijn eerste wedstrijdpony was ook voedig stamboomloos, en eigenlijks een ongelukje, maar wel een ongelukje dat je vaker wilt hebben:D Maar die loopt altijd super met wedstrijden, zet nooit geen stap verkeerd.. Maar waarom zou je alleen op het paard afgaan= een mooie nette proef is zoveel belangrijker, en die mensen die voor een waardeloze proef dan een winstpunt krijgen, krijgen het later veel moeilijker in de hogere klasses, omdat de bassis er niet goed inzit! Dus veel hebben ze er nog niet aan...
wendietjuhhh schreef:ik heb 23 punten verschil in 1 proef gehad op de overijsselse kampioenschappen. mijn plaatsing was bij beide jury's ook totaal anders. bij de ene was ik 2e van overijssel en de andere was ik 2e van onder!! de proef ging echt supergoed. en omstanders hadden deze mening ook.
ik ben er maar vanuit gegaan dan de ene jury niet zo van friese paarden houdtwel jammer... maarjah
Storm76 schreef:love_heidy schreef:Ik vind het zo jammer, dat jury´s (en ik bedoel niet de hele goeie jury´s die eerlijk beoordelen!!) eigenlijks zo vaak afgaan op het paard... Als een paard geen stamboom van hier naar Tokio hebben, zijn ze volgens hun `minderwaardig`. Terwijl ik meestal die paarden zonder stamboom of van kruisingen, leuker vind. Oke, nu moet ik ook niet seiken, want Wilco heeft ook een stamboom waar je u tegen kunt zeggen, maar mijn eerste wedstrijdpony was ook voedig stamboomloos, en eigenlijks een ongelukje, maar wel een ongelukje dat je vaker wilt hebben:D Maar die loopt altijd super met wedstrijden, zet nooit geen stap verkeerd.. Maar waarom zou je alleen op het paard afgaan= een mooie nette proef is zoveel belangrijker, en die mensen die voor een waardeloze proef dan een winstpunt krijgen, krijgen het later veel moeilijker in de hogere klasses, omdat de bassis er niet goed inzit! Dus veel hebben ze er nog niet aan...
Dit is natuurlijk echt kolder he? Slaat werkelijk NERGENS op.
Alsof ik, voordat iemand een proef gaat beginnen, eerst op de coupon ga kijken of het paard wel een goed papier heeft, en zo niet, dat ik dan laag ga punten.
ONZIN, als iemand lage punten heeft, dan is de combinatie in mijn ogen gewoon nog niet goed genoeg.