Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kusx_Lisa schreef:Je hebt speciale spray's. Is een soort verf, en dat spuit je er zo overheen!
Kusx_Lisa schreef:Je hebt een een soort schoenen, weet niet preciees hoe dat heet en waar te koop.
Dat spul is niet chemisch. Vriendin met een schimmel spoot dat laaats voor de grap op de mijne, nou had ze een witte vlek op der kont. Sponsje met water en het is eraf hoor
Denica schreef:Was ook altjid benen van mn pony avond van te voren. Daarna gaat hij gewoon op stal, heb zn stal dan van te voren helemaal schoongemaakt en zijn hoeven gekrabt en dan zijn zn benen volgende dag altijd nog prima wit.
Anoniem schreef:dan zal ik maar moeten gaan haasten ben ik bang. naja het is niet anders
jennifer14 schreef:Anoniem schreef:dan zal ik maar moeten gaan haasten ben ik bang. naja het is niet anders
Kan je niet iets eerder naar je paardje gaan dan?
. Charlottte schreef:bandages om, en dan doorbandageren tot onder de kogel
Al zijn sommige het daar niet mee eens.
avensis schreef:ik scheer de benen altijd op en een schone stal met ruim tot overdreven veel strooisel... 's morgens voor vertrek wrijf ik z'n wite benen helemaal in met witte kalk, nou, dan zijn ze pas ECHT wit!!