Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Scum schreef:Als er alleen een startnummer staat en je wordt omgeroepen, dan zul je de ring in moeten.
De zaak verandert echter wanneer er ook een tijd genoemd wordt. In dat geval heb je het recht om op de genoemde tijd te starten. En dan kan het zijn dat de ring daardoor stil ligt als er uitvallers zijn.

Valyra schreef:je mag gewoon altijd op je eigen starttijd starten, alleen als je al klaar bent en je er al eerder in kan zou ik dat wel doen, wel zo fijn voor de jury. Maar als je nog niet klaar bent hoef je niet eerder als je starttijd te starten
A_N_O_U_K schreef:goh dat had ik dit weekend ook.
Ik had van te voren nog bij het secretariaat gevraagd of alles op tijd liep en dat was zo, maar toen ik 50 min van te voren op mn paard wilde losrijden kwam de jury dat ik meteen de ring in moest. Uiteindelijk 15min gestresst los kunnen rijden maar niet echt ideaal.
Wij hebben gekozen niet de strijd aan te gaan met de jury en maar te doen wat hij wilde, anders werkt het toch nooit in je voordeel meer..
Miss_Malfoy schreef:Ik heb het ook wel eens gehad... Paard nog helemaal stijf, zat er net 5 min. op, roepen ze me al!
Ik was expres nog wezen vragen naar veranderde tijden, en ze zeiden dat het een half uur achterliep, dus ik was netjes later gestard, want een manegepaard een uur inrijden vind ik acosiaal. Ik was echt zo kwaad, ik heb gewoon gezegd tegen de ringmeester, je regelt het maar, ik start wanneer ik er klaar voor ben, en dat is niet nu.
CD28 schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik heb het ook wel eens gehad... Paard nog helemaal stijf, zat er net 5 min. op, roepen ze me al!
Ik was expres nog wezen vragen naar veranderde tijden, en ze zeiden dat het een half uur achterliep, dus ik was netjes later gestard, want een manegepaard een uur inrijden vind ik acosiaal. Ik was echt zo kwaad, ik heb gewoon gezegd tegen de ringmeester, je regelt het maar, ik start wanneer ik er klaar voor ben, en dat is niet nu.
Hmm als je dat op zo'n toon gezegd had bij mij dan had je of kunnen starten of kunnen vertrekken. Het zijn wel vrijwilligers die er staan en van de deelnemers verwacht ik dat ze de vrijwilligers met respect en fatsoenlijk te woord staan.