Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, de leuke foto's kunnen natuurlijk wel maar foto's waar het paard net in zn bek word gerukt? nee dat hoef ik ook niet te zien

Rhodos schreef:Tijdens concouren is het op dit moment meer regel dan uitzondering dat er fotograven rondlopen. Harstikke leuk!
Uiteraard hoor je mij niet als die foto's allemaal fantastisch zijn en precies op het goede moment. Maar hoe vaak ik geen foto's tegenkom die ik er accuut af zou willen hebben als het mezelf betrof..
Als ik fotograaf zou zijn zou ik alleen de beste foto's publiceren.
Ik vind het een beetje privacyschending (als ik het ver doortrek)
Hoe denken jullie daarover?
. 
en sowieso is een foto een momentopname. Als ze net op het verkeerde moment klikken en mensen trekken zich er iets van aan... tja, dan hebben ze zeker nog nooit foto's van zichzelf bekeken
Ik heb zelden een fotograaf bij dus dankzij de fotografen op wedstrijd heb ik soms toch nog wat foto's, de ene keer al beter dan de andere.
Oftewel, ik kan er op zich niet zo wakker van liggen 
Sylvia schreef:Echt een 'slecht moment' foto als in een moedwillige flinke ruk in de mond/hele harde rijstijl of een fraaie blooper vind ik een ander verhaal...