Eén klein gelukje, er staat bij dat uitvallers niet opgevuld worden dus ik hoop nog op een stuk of tien afmelders
Maar ik ben dus wel benieuwd, wat vind jij haalbaar om nog te starten?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar zondagavond wil ik zo laat echt niet thuis zijn, dus als ik dichtbij zou staan uiterlijk half 10/10 uur paard op stal. Je moet ook nog opruimen, vlechten uithalen en zelf naar huis/douchen/was inzetten etc. Dan is het al snel laat en maandagochtend weer werkendag
) en dochter zijn dan minder blij met mijn hobby
Urielle schreef:Op zaterdagavond maakt het me niet zoveel uit. Blijf ik zondagochtend op bed liggenMaar zondagavond wil ik zo laat echt niet thuis zijn, dus als ik dichtbij zou staan uiterlijk half 10/10 uur paard op stal. Je moet ook nog opruimen, vlechten uithalen en zelf naar huis/douchen/was inzetten etc. Dan is het al snel laat en maandagochtend weer werkendag
MoonenL schreef:De meeste stallen sluiten door de weeks rond 10 uur en vaak op zondag al om 8 uur (hier in de buurt dan) dus voor die mensen lijkt het mij wel heel vervelend

blacklight schreef:Kennis moest in Geldrop nog om kwart over 11 rijden op zaterdagavond