Hoi, Ik heb via de site van de knhs online coupons besteld. Nu dacht ik van goh dan komt er wel een betaalpagina oid achteraan. Maar helemaal niets, er stond alleen: U heeft de coupons besteld! Hoe gaat dit met betalen enzo en wanneer krijg ik ze thuis. Heb ook helemaal geen adres in moeten vullen! Weet iemand hoe dit werkt?
Eerst regelde iemand anders van de club altijd mijn concoursen en coupons enzo.
Ik heb dit al 2x gedaan. Deze worden dan (bij mij in ieder geval) berekend op de rekening van de rijvereniging. De persoon die verantwoordelijk is voor het secretariaat ontvangt ze dan per post en kan ze dan aan jou geven, of jij kunt ze daar ophalen. Succes!!
hmm...ja t probleem is dat onze vereniging een beetje aan het uitsterven is en ik nog maar de enige ponycombinatie ben. Dus toen hebben ze gezegd dat ik zelf m'n concoursen op moest geven. Maar ik heb nog niet eerder coupons moeten bestellen dus dat is nog een beetje nieuw allemaal. Ik zal diegene wat het eerst regelde wel eens vragen!
Wij hebben ook via de vereniging, je krijgt gewoon de coupons van degene die dat beheerd (van de vereniging) en je betaald dan later het geld gewoon terug aan de vereniging.
Ik ben heel benieuwd hoe het nou afloopt want ik heb ze vanochtnd ook net besteld. En toen dacht ik dus ook van ''he, moet ik niks betalen'' Maar ik zie wel waar ze komen of bij de vereniging, of thuis
Nobel01
Geplaatst: 22-03-08 15:33
-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ben het verenigingssecretariaat van onze rijvereniging, maar ik ontvang alle startcoupons, ook als mensen ze zelf bestellen, ik krijg ze altijd in huis.
De laatste keer dat ik coupons besteld heb, kan ik nog steeds niet rijmen. Ik bestelde ze in het weekend en ik had ze op maandag zonder enveloppe in mijn brievenbus. En volgens mij ook nooit een factuur gehad.
ik wou dat ik ze thuis gestuurd kreeg.. Bij ons worden ze naar secretariaat gestuurd.. Maar ik rij all1 met slecht weer op manege of met wedstrijden.. Dus moet meestal lang wachten voordat ik ze krijg
Bij ons op de vereniging gaat het ook via de vereniging. Ik ben daarvan de penningmeester, dus dat is voor mij weer onnodig veel werk. Ik denk dat ik de KNHS ook maar ga vragen om de coupons en de nota direct naar de aanvrager te sturen, is veel handiger!
ja mij lijkt ook dat het veel makkelijker is om dat zelf te regelen. Ik vind het wel fijner dat ik alle concoursen zelf op geef, want soms wist ik niet eens dat ik concours had! Alleen kom je dan wel dit soort problemen tegen!
Ik had ze toen dinsdag online besteld en donderdag (2dagen later) werd het bij de secretariaat v mn vereniging bezorgd. En kreeg een factuur v mn vereniging thuis gestuurd..
Bij mij duurde het de vorige keer langer dan 10 dagen voordat ik ze had... Ik hoop nu wat minder lang. Factuur betaalt de vereniging volgens mij en dan komt het bij mij op de rekening