Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

?gabyfedde schreef:Ellen: Ik vind het ook heel lastig. ik maak een staartje, ik trek dat door de donut heen, dat haar doe ik pluk voor pluk en met een aantal elastieken om de donut heen, dan pak ik een gewoon haarnetje, doe dat strak om de donut heen, maak het weer strak vast met een elastiek en dan een kralennetje eromheen. anders blijft het nij mij ook niet zitten! Ik heb het al een paar keer "droog" geoefend, zaterdag ga ik voor de 1e keer starten ermee! Eerst maakte ik altijd een gewoon knotje en deed daar een klein kralennetje omheen. maar met die donut ziet het er veel mooier uit!

Andante schreef:Jammer genoeg lukt het mij ook niet, maar ik heb dan ook haar tot op mijn onderrug... Iemand daar toevallig tips voor?
Dus echt stap voor stap foto's.Somebitch schreef:Er is weleens een topic op bokt geweest met zelfs foto's hoe je de beste knot maakt.Dus echt stap voor stap foto's.
Staat er niet iets op de Wiki?
Allejandro schreef:Somebitch schreef:Er is weleens een topic op bokt geweest met zelfs foto's hoe je de beste knot maakt.Dus echt stap voor stap foto's.
Staat er niet iets op de Wiki?
dat was vlechten v/h paard toch?

Ze bedoelde het voor haar eigen haar?
haha die ga ik niet bij me paard in doen