Wat zouden jullie doen? Ik denk dat ik in de L2 wel langer blijf rijden. De overgang van L2 naar M1 lijkt me wel zwaar. Mocht ik ooit zover komen dan he
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik denk dat ik de L2 dan gewoon wel verder doorrijd, maargoed dat zien we dan wel weer.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je pony op dat moment loopt zegmaar. Maar zowel qua proeven als qua jurering vind ik de overgang niet groot. Ik zou gewoon lekker overgaan, vooral als je nu al zulke punten rijdt!
Ik vond de L2 proeven ook een beetje rommelig. Mijn punten wisselde ook heel erg. Van 192 tot 176 (
).
Dacht dat het zwaarder was met het doorzitten, maar dat viel reuze mee. 
marquez1 schreef:natuurlijk wordt er strenger gejureerd, maar het zou kunnen dat die overgang in één keer wel erg groot zou zijn. Ik hoor vaak dat dat met name in het m1 het geval zou zijn.
marquez1 schreef:Ik ben opzich niet zo bang dat mijn paard het niet aan zou kunnen. Ze loopt netjes bovenin en laat zich fijn rijden. Ik ben alleen bang dat de jurering een stuk strenger is, maar zoals ik de ervaringen van jullie lees valt dat dus reuze mee.
. Als ik mijn debuut heb gehad laat ik het jullie weten. marquez1 schreef:Nou ik ben door jullie wel een beetje gerustgesteld gelukkig. Als ik mijn debuut heb gehad laat ik het jullie weten.

Dat is mijn laatste wedstrijd binnen en dan gaan we het buitenseizoen L2 rijden. Zo heb ik niet en de overstap naar een nieuwe klasse en de overstap naar buiten tegelijkertijd. Jaja het wordt hier nauwkeurig gepland