Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Er moet toch een maximum zijn
en voor 1 proef doe ik het niet
laat ze lekker in groepjes starten, doet 3 kwart van de verenigingen hier knabbelgirl schreef:ja maar ik ga mijn pony echt niet op rust zetten tussendoor, dat vind ik niet eerlijken voor 1 proef doe ik het niet
laat ze lekker in groepjes starten, doet 3 kwart van de verenigingen hier

knabbelgirl schreef:ja maar ik ga mijn pony echt niet op rust zetten tussendoor, dat vind ik niet eerlijken voor 1 proef doe ik het niet
Maar ook regelmatig van die tijden die aan de korte kant zijn om het paard even stil te zetten, maar eigenlijk ook te lang zijn om door te rijden. Kwestie van paard inschatten en uitproberen.Annekeee schreef:Nou ik vind dat niet kunnen 72 min. Sorry! Toen ik laats wedstrijd had zat er maar 5 min tussen. en dat was best fijn... Nou succes met je proef.
en als het slecht ging kunnen we met goede (frisse) moed weer aan die tweede proef beginnen. Snap niet waar je moeilijk om doet eerlijk gezegd. Heb ooit 5 a 6 uur tussen mijn proeven gehad. (was wel een kampioenschap). Stalletje gehuurd op die manege en pony lekker op stal gezet!
vlecht uit en hup. rusten met wat hooi er bij. 
CD28 schreef:knabbelgirl schreef:ja maar ik ga mijn pony echt niet op rust zetten tussendoor, dat vind ik niet eerlijken voor 1 proef doe ik het niet
Zou niet weten wat er niet eerlijk aan is. Je kunt hem toch gewoon een half uurtje op de trailer zetten? Dit is tenminste een tijd DAT je hem ook nog weg kunt zetten.
Tja, afmelden kan natuurlijk... betalen moet je sowieso.
Anya schreef:dat is toegestaan
Ik ga in zulke gevallen naar huis.
mijn paard reageert niet goed op rijden, weer op de trailer en weer rijden.. dus dan maar geen extra onderdelen.
dan hebben we genoeg andere mogelijkheden hier om er 2 te rijden 
_Lorette_ schreef:Och, ik had er eens 3,5 uur tussen zitten.Maar ook regelmatig van die tijden die aan de korte kant zijn om het paard even stil te zetten, maar eigenlijk ook te lang zijn om door te rijden. Kwestie van paard inschatten en uitproberen.
Ik zou je pony gewoon even wegzetten, dat kan prima. Het zal je vast nog eens vaker gebeuren, dus zie het maar als een oefening.