Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Urielle schreef:De jury mag je niet diskwalificeren (uitsluiten?) als je paard niet echt overduidelijk kreupel is voor zover ik weet, Rosita.
Stacy S schreef:Het been is vandaag al erg opgeknapt, vanuit d'r stal nog wel dik maar na het rijden zag het er al bijna normaal uit... Ik denk dat het snel weer goed zal zijn...
Ik vind wel dat er een aantal rare reacties zijn neergezet.. Ik heb nergens gezegt dat ik hoe dan ook op wedstrijd ga oid.. Maar goed.. iig bedankt voor je reactie..
dblijham schreef:Mijn paard is een paar weken geleden op haar voorknieen de klep van de trailer afgekomen, dat was op zaterdag. Op zondag een dik voorbeen maar niet kreupel. de veearts is er bij geweest en het dikke was volgens hem gewoon een reactie op de val en de schaafplekken.
Voor mij dus per definitie thuisblijven en alleen wat stappen aan de hand. Mexxuna schreef:Stacy S schreef:Het been is vandaag al erg opgeknapt, vanuit d'r stal nog wel dik maar na het rijden zag het er al bijna normaal uit... Ik denk dat het snel weer goed zal zijn...
Ik vind wel dat er een aantal rare reacties zijn neergezet.. Ik heb nergens gezegt dat ik hoe dan ook op wedstrijd ga oid.. Maar goed.. iig bedankt voor je reactie..
Je vraagt toch of een jury erop let als een been 2 x zo dik is als normaal???
Heeft er een veearts naar gekeken? Dan vraag je daar toch een verklaring van, je vraagt het hier op bokt, maar ondertussen denk je; ik start toch wel.
Laulau1986 schreef:Als men paard een dik been heeft maar niet kreupel, rij ik wel gewoon, na het rijden ziet het er meestal een stuk beter uit. Ik doe wel wat rustiger aan dus ik zou niet op concours gaan, want dan doe je niet meer rustig aan natuurlijk.
polly2 schreef:Als een paard niet kreupel is van een dikke plek en je mag van de VA gewoon alles doen...dan kun je ook gewoon starten.
Dat heeft niks te maken met geen rekening houden met het welzijn van het paard. Want het paard vaart er toch gewoon wel bij?
Als je zelf een bult op je kop hebt en je hebt er geen last van, ga je toch ook gewoon werken of naar school.