Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zou een beetje raar zijn als je dus een figuur mist omdat je paard te grote passen maakt
kelcy schreef:een mp3 speler kan toch niet zien hoe snel of langzaam je paard gaatzou een beetje raar zijn als je dus een figuur mist omdat je paard te grote passen maakt
justicelover schreef:kelcy schreef:een mp3 speler kan toch niet zien hoe snel of langzaam je paard gaatzou een beetje raar zijn als je dus een figuur mist omdat je paard te grote passen maakt
nee ik bedoel iemand die dan aan de kant staat en het dus ziet en via een speakertje het via jou oortje zegt
.. dus wat is het verschil? Wellicht beter verstaanbaar? Dan maar wat harder blèren of je proef uit je hoofd leren! justicelover schreef:kelcy schreef:een mp3 speler kan toch niet zien hoe snel of langzaam je paard gaatzou een beetje raar zijn als je dus een figuur mist omdat je paard te grote passen maakt
nee ik bedoel iemand die dan aan de kant staat en het dus ziet en via een speakertje het via jou oortje zegt

Nikka schreef:Ik ken ze ook wel uit mijn hoofd maar als er iets mis gaat wil ik nog wel eens de kluts kwijt zijn en onderdelen zitten soms te dicht op elkaar om dan even tijd te hebben om na te denken.
Nikka schreef:zo snel volgen de dingen elkaar nu ook weer niet op hoor.
. Zal je zien.. ga ik starten: "pieieieieieieieieiep" batterij leeg
Je kunt een proef donwloaden, waar weet ik niet ... :p
Nikka schreef:Ja heb laatst gelezen dat dit zou gaan gebeuren. Voor mij een uitkomst want heb vaak geen voorlezer.