Wedstrijd binnen een paar uur vol.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

Wedstrijd binnen een paar uur vol.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 00:39

Sommige wedstrijden zijn zo populair dat je er amper tussenkomt. Benningbroek bijv, je kon vanaf maandag inschrijven. Ik was vergeten mijn wekker te zetten en belde om dinsdag 7 uur. Alles was al vol. Nu lees ik van een medelid dat ze om 3 uur 's nachts wilde inschrijven en toen zat het al vol. Je moet dus bijna vechten om er tussen te komen.
Eindelijk had ik een wedstrijd waar ik direct kon starten, wordt die weer afgelast (logisch) vanwege Rhino. Van het voorjaar had ik dat ook al een keer.
Moet ik dan maar gewoon op alles maar inschrijven wat ik tegen kom en dan desnoods als het niet uitkomt net voor de sluiting weer afmelden??? Beetje aso lijkt me. Maar hoe doen jullie dat. Ik zit nu eigenlijk nog niet naar februari te kijken.

Urielle

Re: Wedstrijd binnen een paar uur vol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 07:49

Ik heb mijn inschrijvingen tot en met begin april al rond, het hele winterseizoen dus Lachen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 09:43

Ga vaardigheid en dresuur mennen Knipoog, die hebben tot de sluitings datum normaal plek.

Ik heb voor een meisje wat mijn pony's rijd een startkaart aangevraagt voor januari. Maar ben benieuwd of ik overal een beetje tussen kan komen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 09:45

ik schreef ook altijd heel veel wedstrijden in 1 keer in, waar de vraaprogramma's er van op stonden stuurde ik meteen mijn coupons naar toe. dus dan zit je steeds 3 maanden n het voren te werken en week je ook dat je een plekje hebt Lachen

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:42

DendroFleur schreef:
Sommige wedstrijden zijn zo populair dat je er amper tussenkomt. Benningbroek bijv, je kon vanaf maandag inschrijven. Ik was vergeten mijn wekker te zetten en belde om dinsdag 7 uur. Alles was al vol. Nu lees ik van een medelid dat ze om 3 uur 's nachts wilde inschrijven en toen zat het al vol. Je moet dus bijna vechten om er tussen te komen.
Eindelijk had ik een wedstrijd waar ik direct kon starten, wordt die weer afgelast (logisch) vanwege Rhino. Van het voorjaar had ik dat ook al een keer.
Moet ik dan maar gewoon op alles maar inschrijven wat ik tegen kom en dan desnoods als het niet uitkomt net voor de sluiting weer afmelden??? Beetje aso lijkt me. Maar hoe doen jullie dat. Ik zit nu eigenlijk nog niet naar februari te kijken.

Dat is de vereniging waar ik lid ben. Daar schijn je als buitenstaander heel moeilijk tussen te komen. Maar dat is niet overal zo hoor. Maar ik schrijf me wel redelijk optijd in. Start vaak in Benningbroek en in Blokker. Als het bij een andere RV niet lukt, dan ga ik lekker ergens anders heen, er is vaak keus zat vind ik.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 13:59

Ik ben daar ook nog lid tot januari. Maar hoe kan je redelijk op tijd inschrijven als de inschrijving om 00.00 open gaat en om 03.00 al vol zit. Knap dat je daar tussen komt.
En 3 maanden van tevoren inschrijven is erg leuk, maar dan weet ik nog totaal mijn eigen planning niet. Ik rijd ook in het appaloosateam en daar moet ik ook regelmatig mee trainen. Heb nu net de data tm februari binnen. Daarbij zijn volgens mij de data voor 2008 nog niet goedgekeurd en oa Barsingerhorn staat er nog niet op.
Maar ik als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon alles inschrijven en daarna weer veel afmelden net voor de sluitingstermijn. Is dat wat ze willen???? Vind ik eigenlijk erg asociaal maar misschien is het wel de enige manier om bij de populairdere clubs te starten. Kijk waar je buiten moet losrijden is nog wel plaats. Maar met een hengst waar je waarschijnlijk alleen mee op pad moet is dat ook niet handig. Dan wil je toch ook even een deken klaar leggen voor na het rijden en er moet ook nog een voorlezer gevraagd worden.
Ik heb me nu ingeschreven staan voor Blokker (L1 sel dus altijd plek) en Anna Paulowna 21 jan. Hopelijk vanaf staat vanaf febr Barsingerhorn weer op de kalender.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:00

Bij de meeste wedstrijden in de buurt die in een goede accomodatie worden gehouden, kun je je pas 6 weken van tevoren inschrijven. Ik heb ook wel eens op de dag van inschrijving om 8 uur 's ochtends een mailtje gestuurd om mij op te geven. Bleek dus dat er al mensen vanaf 12 uur 's nachts zich hadden opgegeven! Mijn klasse zat dus al voor de ochtend helemaal vol, inclusief reservelijst

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:10

Damn dat gaat hard bij jullie! hier kan het ook snel gaan, maar zó snel
heb me eigen nu ook voor de zekerheid tot en met eind Maart opgegeven.
Ik vul altijd op de site van mijn vereniging in waar ik wil starten, en dan sturen hun mijn coupons op Lachen

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:11

Oe dat is ook handig! Mijn vereniging doet dat niet. Toch maar zeabiscuit wat harder laten zweten dus.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:17

Maar Casperrr d'r vereniging geeft soms te laat door aan de organiserende vereniging, waardoor ze alsnog niet kunnen starten, weet ik uit ervaring Knipoog ( is het al gelukt voor 3 februari trouwens )?
Bij mijn vereniging is het helaas hetzelfde liedje voor buitenstaanders: we werken met een inschrijfsysteem via internet, dus dan kan het ook zo vol zijn. Eigen leden hebben voorrang en er zijn serieus mensen die om die reden lid worden bij ons ( we zijn zo populair!). Over het algemeen valt het hier in de regio voor de rest wel mee trouwens, meestal kom je er nog wel tussen.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:18

Ik ben er ook wel blij mee dat hun het doen!
Ze sluiten het inschrijven ook een paar dagen voordat de desbetreffende vereniging het inschrijven sluit, zo ben je er -hopelijk- op tijd bij!

[edit] heb ik nog nooit meegemaakt erleyne Clown
Overigens heb ik me eigen zondag gelijk bij mijn eigen vereniging opgegeven, maar ik kon me bij jullie site nog niet opgeven Verward

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 14:18

Esperanza, als jij nu eens L2 gaat starten Duivel Nee hoor, nog lekker een keer oefenen voor de selecties. Zou toch erg leuk zijn als je daar ook kunt scoren.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:20

casperrr schreef:
Overigens heb ik me eigen zondag gelijk bij mijn eigen vereniging opgegeven, maar ik kon me bij jullie site nog niet opgeven Verward

Hij staat er al wel op, geen idee sinds wanneer ( heerlijk dat ik me daar niet druk over hoef te maken Haha! ). Er zijn 35 startplaatsen, dus ik zou maar opschieten Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:21

Ik zag het net ja, en heb me eigen gelijk opgegeven Knipoog
maar toen ik zondag keek stond er dat je je nog niet op kon geven op jullie site, heb me eigen toen maar via mijn vereniging opgegeven (ik doe trouwens M1 bij jullie Nagelbijten / Gniffelen )

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:28

Ik heb alles ook tot buiten weer begint opgegeven...

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:30

DendroFleur schreef:
Esperanza, als jij nu eens L2 gaat starten Duivel Nee hoor, nog lekker een keer oefenen voor de selecties. Zou toch erg leuk zijn als je daar ook kunt scoren.

Nee, joh! Als je lid bent moet je Mieke even bellen, dan kan je er altijd nog tussen. Er wordt voor de eigen leden uitzondering gemaakt.

Maar dan ken ik jou wel van gezicht. Jij deed ook mee bij Rap toen met de selecties in de B? En heb je volgens mij wel een paar keer gezien in onze bak, jij bent toch lid omdat Bassingerhorn is afgebrand? Ik start komende zaterdag nog L1, maar wil waarschijnlijk met de selecties naar de L2, ik heb geen zin om nog tot en met februari in die L1 te blijven hangen. Die selecties bommen mij niet zo heel veel eigenlijk, leuk maar niet om mijn planning op aan te passen. Ik rijdt in de zomer namelijk weinig dressuurwedstrijden, dan endurancen we....

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 14:52

Juntos gaat nu wel lekker dus wil ik met hem wel de selecties rijden. Met Ramony niet, die start ik pas weer als ik echt in de M thuis hoor. Ze staat nu nog vrijwel stil omdat Juntos nu als eerste komt. Ik verwacht dat die wel lastiger te rijden is in het groene seizoen en dan komt Ramoon weer op de eerste plaats.

En we reden inderdaad beide bij Rap, zag het later op de foto's. Leuk trouwens die foto's van TREC in je profiel. Hij maakt zich wel erg groot dan Cool

Misschien dat ik inderdaad toch brutaal moet zijn er een mailtje tegenaan moet gooien. Op mijn startcoupon staat namelijk nog steeds Bucephalus dus mogelijk dat ze niet eens weet dat ik lid ben.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 15:54

Wist ze de eerste keer van mij ook niet. Ik belde de eerste keer, toen riep ze dat de wedstrijd vol zat, maar toen ze begreep dat ik lid was was er ineens plek. Haha!

Maar ik zou echt bellen, (de beller is sneller) omdat de L komende zaterdag start en dat is al snel...

Ik ga ook even in jouw profiel spieken Cool

Kaatje64

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:36

DendroFleur schreef:

De indoor wedstrijden zijn inderdaad heel erg populair en heel snel vol. Je moet ook niet vergeten dat bij de outdoor wedstrijden vaak meer ringen beschikbaar zijn dan bij de indoor wedstrijden. Zelfs bij ons is de wedstrijd in no time vol. Bij ons moet je wel digitaal inschrijven en pas als de inschrijving geaccepteerd is moet je de startcoupons opsturen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 07:55

DendroFleur schreef:
Misschien dat ik inderdaad toch brutaal moet zijn er een mailtje tegenaan moet gooien. Op mijn startcoupon staat namelijk nog steeds Bucephalus dus mogelijk dat ze niet eens weet dat ik lid ben.

Volgens mij mag je die startcoupons helemaal niet meer gebruiken! Als je van vereniging veranderd moet je ook nieuwe startcoupons aanvragen.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 15:24

Ik ben van twee verenigingen lid. Van Bucephalus en daar kom ik ook voor uit, maar toen onze hal is afgebrand ben ik ook baklid geworden bij de NoorderKoggenRuiters.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:32

Heb je Mieke nou al gebeld?

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 14:27

De vereniging die mijn voorkeur geniet zit ook vaak met een uurtje vol. Ik zet dan mijn wekker om 23.55, zorg dan dat het formulier volledig is ingevuld en druk om 00.00 op verzenden. Op die manier lukt het altijd. Maar ja je hebt gelijk, handig is het niet.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 14:33

Ik zit op t wedstrijd secretariaat van mijn oude vereniging. Vanaf jan. weten we onze wedstrijdkalender van april t/m september(we hebben alleen outdoor wedstrijden) . De inschrijvingen komen nu al binnen en vaak zitten we in feb. al vol t/m de laatste wedstrijd. Zeg dus ook vaak tegen mensen als ze echt bij ons wiilen starten dat ze dat heel snel door moeten geven omdat t anders vol is. Vaak vallen er dan tegen die tijd wel weer wat mensen af en heb ik dus nog paar plekjes voor diegen die bijv. via de paard en sport gaan zoeken naar wedstrijden. Dus wil je ergens starten..... ruim op tijd inschrijven. Helemaal als t gewild is om daar te starten.

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 10:11

Ik wilde mij ook ergens inschrijven waar het erg populair is. Je kon je inschrijven vanaf zondag, dus schreef ik mij zondagochtend in maar toen stond ik al op de reservelijst. Daar is het dus ook erg druk.