6 sprong ie wel goed en toen stond ie in 1 x om de rem voor 7.. 1 weigering dus weer op nieuw aangereden en hij sprong hem goed.. toen de dubbelsprong 8a 8b die sprong hij ook wel aardig goed.. en de laatste hindersnis weer een stop hij stopte al 7 m ofzo voor de hindernis steigeren en bokken enz.. nou sporen er goed hard ingetrapt en na voren laten galoperen ff weer opgevangen en toen weer zo 3 m voor de hindernis stoptten... gevolg uitgebeld!!!
me trainer en diegene met wie ik mee was wisten ook nie waar het aan lag... Alleen we weten haast zeker dat het gewoon weer uitproberen van hem is
Na toch maar 2e parcours alsnog gestart met inrijden weer heel erg rustig en bij alle hindernis met inspringen goed erbij... na toen moest ik dus naar de hoofdring komen en toen wou ie al nie der heen... dus een man heeft hem vast gepakt bij de teugels en geprobeerd met te nemen wilde dus eerst nie.. toen een vrouw een klap met de zweep op zijn kont geven en toen wou ie uiteindelijke.. toen gestart sporen er in geramt en toen aanrijden op 1 nah gelijk 2 weigeringen
toen sprong ie erover 2 sprong ie makkelijk en toen 3 weer nie dus.. weer uitgebeld!!!dus het ging erg k*t.. hij probeert altijd allez uit op dit moment is het wel weer erg maar het afgelopen jaar liep ie als een trein met springen... we zijn nu eigenlijks nog maar net M dus misschien ligt het daar aan.. we gaan in iedergeval oefenparcoursen rijden en dan als ie dan stopt flink op zijn flikker even geven zodat ie weet waar ie aan toe is... En dan maar weer gaan proberen..
Maar hij moet gewoon even weer weten tot hoe ver kan gaan hij moet zijn vertrouwen weer terug hebben tis gewoon dwarzigheid van hem.. want hij kan makkelijk het ZZ lopen bij de pony's hoogte en breedte is voor hem geen enkel probleem alleen omdat ie zoveel karakter heeft gaat ie er wel es tegenin een tijdje... (ze zegguh paarden met veel karakter dat die bij de beeste horen
) maarja we zien wel even gewoon verder goed dresuren en er weer voor zorgen dat ie op mij let en goed consuquent zijn (weet nie hoe je het schrijft
De overgang van het L naar het M wordt namelijk weleens onderschat en daarom slaan een hoop pony's in de M zomaar ineens af en raken in de stop. Ik heb het de laatste tijd al meerdere keren zien gebeuren en het kost vaak heel veel moeite om dat te herstellen. als ze één keer weten dat ze na drie keer stoppen de ring uit mogen...
(het had eigenlijk 'de suggestie heb ik niet gedaan' moeten zijn