Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mexxuna schreef:Inderdaad Nadya, ik weet nog toen ik op een grootschalige pensionstal stond dat ik mezelf zo rot kon ergeren aan de "rijkunsten" van sommige mensen.
Ik vraag me dan af; doen ze dit uit angst, onmacht, frustratie of denken ze écht dat ze er wat mee bereiken!
Echt zo triest, die paarden krijgen wat over zich heen af en toe hoor!

. Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen dat je je paard zo behandelt. Echt niet.

en ik als jong pubermeiske dus regelmatig met mijn kont in het zand zat omdat ik onredelijk was
Binckydenice schreef:Het liefste gooi ik een zadel bij dat soort mensen op en zal ik ze pijnigen zoals hun dat bij hun paard doen, dus hup sporen om en twee zwepen...
KiWiKo schreef:ik kan er ook niet tegen hoor............ gelukkig heb ik daar geen last van, hoofdzakelijk omdat ik paarden gereden heb die dat niet pikte![]()
en ik als jong pubermeiske dus regelmatig met mijn kont in het zand zat omdat ik onredelijk was
![]()
Maar zulke mensen hoef ik ook niet als vriend!
. Hoop dan ook altijd van harte dat zo'n paard de ruiter eens flink terugpakt, maar in praktijk gebeurd dan jammer genoeg zelden.
paard begon vervolgens gras te eten, en kreeg gelijk een trap tegen zijn neus.. /gelukkig werd dat meisje wel direct op dr nummer gezet door een volwassene..