.Ik vind het best pittig, maar heb de volste vertrouwen in mijn merrie.
Wat zijn jullie ervaringen voor het debuut B springen??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
MoonenL schreef:De eerste keer was ik ook zo nerveus, ik groette, wacht op de bel, hoor de bel en rijd naar de eerste hindernis, spring er over en word uitgebeld. Ik had dus niet de bel van de jury gehoord maar de bel van een ijscokarretje :S. Dus gediscwalificeerd helaas... Verwacht van de eerste keer niet te veel. het kan goed gaan, maar door gebrek aan ervaring kan het ook fout gaan natuurlijk
. Ik vind jouw verhaal van de bel wel heeeeel grappig.
.

Brammetje16 schreef:wat is de hoogte precies in de b?
Storm76 schreef:Ik ging voor de eerste keer B springen en werd heeeel erg bang. Ik ging parcours lopen en dacht dat het al op de L-hoogte stond. Ik vond de hindernissen zoveel hoger en enger dan thuis. Ik wilde me eigelijk terug trekken, maar de ringmeester zei tegen me dat ik gewoon moest starten en als ik het echt niet leuk vond, ik altijd kon stoppen en afgroeten.
Dus ik ben het parcours opgereden, sprong de eerste hindernis en mijn paard sprong het keurig, de tweede ging ook goed, en op de derde zat ik zelfs te genieten. Ik kwam foutloos rond en mocht barage rijden, weer foutloos dus ik zat nog in de prijzen ook!

(
) 
Maar ik denk dat je gewoon veel binnen moet rijden, de 2e keer ging al stukken beter bij mij. Het went wel. 

, het was meteen selectie en ook meteen de allereerste springwedstrijd voor Fleur.

. We kwamen totaal niet uit, maar ze sprong toch en daar gingen we......
. Afgelopen weekend was de 2e keer en toe ging het gelukkig beter, we waren 2de in een veld van 22, ik heb ook maar wijselijk 1 parcours gestart ipv 2
.