Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Volgens mij moet je met dit paard de B gewoon uitrijden. Met een volgend, ongeklasseerd, paard mag je dan direct L1 starten of versneld promoveren.
Als je het zeker wilt weten zou ik gewoon even bellen met de KNHS.

Musicjohn schreef:Waarom zou je dat eigenlijk überhaupt willen?![]()
Is het niet veel spannender (en leerzamer) om iedere klasse gewoon helemaal te doorlopen?
Scum schreef:Musicjohn schreef:Waarom zou je dat eigenlijk überhaupt willen?![]()
Is het niet veel spannender (en leerzamer) om iedere klasse gewoon helemaal te doorlopen?
Tussen het B en het L1 zit werkelijk niet zoveel verschil qua niveau. Waarom zou je extra startgeld willen gaan betalen en ook nog eens onnodig op concours willen gaan (kost veel tijd) als je paard gewoon L1 klaar is? In dat geval lijkt de B me ook niet meer zo leerzaam.
KarinvdM schreef:Volgens mij moet je met dit paard de B gewoon uitrijden. Met een volgend, ongeklasseerd, paard mag je dan direct L1 starten of versneld promoveren.
Als je het zeker wilt weten zou ik gewoon even bellen met de KNHS.
).Storm76 schreef:Goh, dat wist ik niet,
dus als ik bijvoorbeeld met een M1 paard een wp in de M1 rij, hoef ik met met mijn andere paard de L2 niet meer uit te rijden maar mag ik direct de overstap maken met dit paard naar de M1?