Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissQ schreef:@krackertje
Klok horen luiden maar weer totaal geen idee hebben waar de klepel hangt?![]()
Goed nieuws voor alle vrienden van Allure,
Stal Allure stelt per januari 2008 (en indien mogelijk zoveel eerder) haar locatie weer beschikbaar voor KNHS dressuur wedstrijden.
Voor meer informatie houdt u alstublieft onze website in de gaten, deze zal eind volgende week weer up to date zijn. http://www.stalallure.com
Wat betreft speculaties over eigenaren en de financiele belangen van Stal Allure verwijs ik jullie toch maar weer naar Janine (eigenaresse Vof Stal Allure). Enige terughoudendheid hierin lijkt mij zeer gewenst!
Met een kindje op komst, hun prachtige locatie, geweldige paarden en uitstekend personeel gaan Janine en Marcel met veel vertrouwen en passie de toekomst tegemoet.
Namens Janine en Marcel Wijnberg, hun trouwe medewerkers en de klanten van Stal Allure willen wij een ieder bedanken die ons hebben bijgestaan in de stormachtige periode die we nu achter ons laten.
Met vriendelijke groeten,
Team Stal Allure
ik heb geen klok horen luiden maar info gekregen via internet ( notarisgegevens ) en ook de eigenaren waren erg open naar derden over de situatie zoals die er afgelopen week nog lag.
roosje78 schreef:Wordt dan ook de locatie opgeknapt met nieuwe bodems in de wedstrijdrijbanen? Anders is het te zwaar om daar te starten... Vind ik persoonlijk...
(vind het wel grappig
) MissQ schreef:De webmaster is op vakantie!
groetjes,
MissQ
. mojo1 schreef:ik heb stal Allure zelf gebeld en zij vertelde mij dat ze het zomerseizoen weer met wedstrijden starten. Nog ff afwachten dus..
even off-topic; weet iemand nog een andere kleinschalige wedstrijdgelegenheid waar het goed starten is met een jong paard (niet te druk dus..)