Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar volgens mij moet je wel een wedstrijdtenue aan Vajramani schreef:Ik heb hier ooit over gebeld met de KNHS.
Mij is toen verteld dat dit niet is toegestaan. Zolang je niet op de startlijst staat ben je ook niet verzekerd.
blacklight schreef:Het is inderdaad eigenlijk niet toegestaan.
Maar als je je netjes aan de regels houdt, het van te voren even vraagt en het op het moment doet dat er bijna niemand meer is geeft het vaak weinig problemen. Ik heb het ook ooit gedaan en mijn instructrise neemt vaak een hele vrachtwagen mee op wedstrijd waar soms ook een of twee paarden op staan die alleen meegaan om even de sfeer te proeven.
Arabendu schreef:Het mag niet en persoonlijk vind ik het ook niet kunnen. Je gaat erheen als test om te kijken hoe hij reageert. Is het paard braaf dan is er niets aan de hand, maar wat als hij toch een aantal dingen eng vind en daarop reageert? Je rijdt dan tussen combinaties die wel officieel starten en bezig zijn met de voorbereiding voor hun proef.
Ik zou eerst een paar keer (na afspraak) naar een vereniging gaan om daar op vreemd terrein te rijden terwijl er geen wedstrijd is en een onderlinge wedstrijd proberen. Gaat dat allemaal goed dan vraag je je startkaart aan en ga je officieel starten.
Arabendu schreef:Het mag niet en persoonlijk vind ik het ook niet kunnen. Je gaat erheen als test om te kijken hoe hij reageert. Is het paard braaf dan is er niets aan de hand, maar wat als hij toch een aantal dingen eng vind en daarop reageert? Je rijdt dan tussen combinaties die wel officieel starten en bezig zijn met de voorbereiding voor hun proef.
Ik zou eerst een paar keer (na afspraak) naar een vereniging gaan om daar op vreemd terrein te rijden terwijl er geen wedstrijd is en een onderlinge wedstrijd proberen. Gaat dat allemaal goed dan vraag je je startkaart aan en ga je officieel starten.
Je hebt inderdaad de kans dat je mensen die wel gaa starten in de weg rijdt.
) en als
Dan kan er natuurlijk ook altijd wat gebeuren, maar dan hebben de mensen wel eerder zoiets van: laat maar, omdat je er dan meer 'bij' hoort zeg maar.. (weet niet hoe ik het uit moet leggen
)