Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kion99 schreef:Maar waarom kan je niet 2 proeven rijden met 2 jury's direct naar elkaar?
Simmie schreef:Voor een meerdaags concours vind ik 1 binnenbak, waarin én losgereden én je proef gereden moet worden, gewoon te klein. Dat is mijn persoonlijke mening, maar wellicht denkt de meerderheid daar anders over.
LiSSy schreef:Simmie schreef:Voor een meerdaags concours vind ik 1 binnenbak, waarin én losgereden én je proef gereden moet worden, gewoon te klein. Dat is mijn persoonlijke mening, maar wellicht denkt de meerderheid daar anders over.
er wordt toch niet gezegd dat ze maar 1 binnenbak hebben, maar wel maar 1 wedstrijdbak. er wordt gezegd dat ze zowel binnen kunnen losrijden en binnen de proef kunnen rijden. op die manier zijn hier ook wel meerdaagse concoursen.
op de meerdaagse concoursen die ik hier in de omgeving wel eens reed kon je 1 proef per dag starten en dan nog de finale als je daarvoor gekwalificeerd was
Citaat:Omdat we maar 1 binnenbak hebben
En aangezien je moet losrijden en je proef in de dezelfde bak doet vind ik het te klein. Maar nogmaals dat is MIJN persoonlijke mening. Citaat:Waarom zou het te klein zijn? We hebben de mogelijkheid om binnen los te rijden en binnen de proef te rijden. De bodems zijn dit jaar vernieuwd (eb en vloed) waardoor het super rijden is.
LiSSy schreef:Citaat:Waarom zou het te klein zijn? We hebben de mogelijkheid om binnen los te rijden en binnen de proef te rijden. De bodems zijn dit jaar vernieuwd (eb en vloed) waardoor het super rijden is.
en als je dit dan weer leest denk je toch echt aan 2 binnenbakken... aangezien de bodemS vernieuwd zijn en niet de bodem. ze heeft het toch echt over meervoud. denk dat ze met "1 binnenbak" toch echt 1 wedstrijdbak bedoeld
marilse schreef:Dat mag wel, wanneer de accomodatie het niet toelaat om in twee ringen te starten (is hier in de regio ook vrij normaal voor outdoorwedstrijden in een buitenbak van een manege).Mogen 2 verschillende proeven wel door dezelfde jury beoordeeld worden?
http://inschrijfsysteem.nl 
en idd alles dezelfde jury!
(ook ivm alle moeite om mijn bonte schoon te krijgen
)
cinny1 schreef:optie 3 absoluut. Het is toegestaan voor een jury om 2 proeven van dezelfde ruiter te beoordelen. Ik reed ook geregeld 2 proeven bij dezelfde jury, zeker in de winter omdat er dan maar 1 goede wedstrijd bak binnen beschikbaar is. Ik heb het zelfs deze week buiten ook, omdat er maar 1 Z ring beschikbaar is, dus ook weer 2 keer dezelfde jury.
Grid was dat in Waspik?