Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
welsje14 schreef:jah en opzich denk ik ook wel dat we dat zijn maar dan denk ik straks heb ik het mis en is het niet zo

welsje14 schreef:uhuh ik denk dat ik dan zondag toch maar L ga en dan de volgende wedstrijd M laatst was ik in het L 2 x 1e en vorige week had ik 1 balkje maar dat was gewoon mijn eigen schuld k lette even niet op:P

texelse schreef:lekker de kampioenschappen nog L, en daarna M. Is dat een optie? Dan kun je buiten nog voor het eerst M starten, dat is vaak wat makkelijker ivm de ruimte. Maar het is natuurlijk maar een suggestie hoor.
maar ik weet t niet op les ging t ook super mah ik weet t niet:P
..

lianne__ schreef:ik zou nog even wachten. je kunt altijd nog M starten. maar je kunt niet zo makkelijk terug naar het L.
dan moet je 10 verliespunten hebben, meende ik.
wat ik er mee bedoel te zeggen is:
dat het nu goed gaat, dan nog even volhouden totdat je helemaal zeker weet dat je over kunt,
en dat je pony/paard dat ook kan.
want als je eenmaal M bent kan je niet terug!
en ik heb zelf met mijn pony tot 26 wp doorgereden!
want als je in de L niet goed uitkomt, dan kun je pony/paard je nog redden uit zo'n situatie
maar de M is hoger en vaak lastiger en dan red je je niet zo snel uit zo'n situatie!
succes met je beslissing

panache schreef:ik denk dat je beter kan doorrijden totdat jezelf zegt :'JAA NU zijn we er klaar voor'... 't is hartstikke gaaf M springen, maar jullie moeten er wel bijde klaar voor zijn
welsje14 schreef:uhuh maar ik stond normaal op 17 maar had verliespunten door een paar keer weigering doordat ik niet had gezien dat de dubbel sprong de 2e 3 m breed was en de 1e 4 M dus ik reed de 2e sprong van de dubbel voor bij:P en zoals je leest heb ik al es M hc gedaan
ik weet echt niet wat ik nu moet doen:P als k er echt niet klaar voor was ging k er ook niet over nadenken maar ik weet t echt niet:P sorry dat ik jullie hier mee lastig val:L
en dan komt de rest van zelf wel.