Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ookal gaat je pony harder dan een ander, als je netjes rijdt kun je net zoveel punten halen. xx_Irisje schreef:ik vind het heel goed, nu worden degee die het hardste crossen al beetje in de hand gehouden..
Veel veiliger enz. Sisco4life schreef:geinig, dit topic is juist het tegenovergestelde van een topic dat ik gister heb aangemaakt.
Ik vind juist dat dat gecros in de B moet worden geremd...Juist op stijlpunten rijden, leer dat eerst maar eensVeel veiliger enz.
Niine schreef:Maar soms heb je gewoon pony's eer die aan het springen zijn, die worden gewoon heet. En okay, binnenrijden etc, moet netjes kunnen, maar in het parcours!
xx_Irisje schreef:omdat als je veilig je parcours rondrijd je ook je stijlpunten krijgt..
Roxx schreef:Niine schreef:Maar soms heb je gewoon pony's eer die aan het springen zijn, die worden gewoon heet. En okay, binnenrijden etc, moet netjes kunnen, maar in het parcours!
En dus moet je kunnen laten zien dat je zo'n pony onder controle kunt houden, netjes voor en over de sprong kunt krijgen etc. Dus: naar mijn mening is op stijlpunten rijden in de B een goede zaak.

rebble schreef:Ik vind stijlpunten zeker goed. Hoop dat het een stimulans is om je pony/paard correct te rijden zodat je wat aan je basis hebt als je in hogere klassen komt!
rebble schreef:Ik vind stijlpunten zeker goed. Hoop dat het een stimulans is om je pony/paard correct te rijden zodat je wat aan je basis hebt als je in hogere klassen komt!
Niine schreef:Idd, onder controle, maar als er versneld wordt, heb je dan geen controle meer?
mkvdiest schreef:hmmm hiero een tegenstander, stijl ligt nl ook aan je paard, mijn vorige paard kon super springen, snel, behendig en met goede techniek, alleen mooi.... ehm... tja wat zal ik zeggen nie echt dus...
Springen is springen en dan gaat het dus erom om foutloos te rijden, mooi of niet mooi. voor het uiterlijk hebben we de dressuur al...