. Heb zo goed en zo kwaad als het ging de proef afgemaakt (onder het mom 'ze moet er maar aan wennen en niet zeiken'!) maar dat resulteerde dus mooi wel in een verliespunt
. Overigens terecht hoor, alleen het binnenkomen en een galopappuyement van de enge kant af was netjes, rest was bagger
.Achteraf dacht ik 'Verdorie, had gewoon het enalaatste onderdeel af moeten groeten' en dan had het niks uitgemaakt, maar op zo'n moment denk je daar gewoon niet aan. Verder halen we dat verliespunt wel weer in, hopelijk heeft ze ervan geleerd en is ze weer een ervaring rijker, want een Z2-paard hoort gewoon niet zó belachelijk door de baan te gaan
.Hebben jullie weleens afgegroet? En met wat voor reden? Misschien ook handig om erbij te melden of dat vóór of na april was, aangezien de regeling toen veranderd is ('vroeger' kreeg je met afgroeten 2 verliespunten, nu niet meer). Stomme is dat ik dus wel op de hoogte ben van die verandering maar dat ik daar op het moment suprème niet aan gedacht heb

Paard was lijp aan het doen, legde de hele proef af in galop terwijl ik zo goed en zo kwaad als het ging probeerde te sturen en ik zat er in tranen op en heb compleet woest afgegroet. Achteraf gezien lomp, ik hoefde nog maar 3 onderdelen oid, het was in de B (dus geen verliespunten, hoe ik ook reed) en ik kreeg achteraf mijn protocol terug en op wonderbaarlijke wijze had ik heel veel zevens (jury vond me vast zielig
, ze moet het maar leren! Maar het had ook een leerzame ervaring geweest als ik gewoon het enalaatste onderdeel had afgegroet en dan had het me dus geen verliespunt opgeleverd, dat is wat